advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

99000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم ازدحام ذرات PSO در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم ازدحام ذرات PSO در #C

10000 تومان
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

10000 تومان

تکنیک های جدید و جالب طراحی وب سایت در 2015

بزرگترین تکنیک ها و فن آوری های طراحی وب سایت web Designing در سال 2015 : تصاویر پس زمینه بزرگ، طراحی مبتنی بر کارت، برندسازی دیجیتالی،داده های باز،طراحی responsive،تکرار، privacy و ...
تکنیک های جدید و جالب طراحی وب سایت در 2015

تکنیک های جدید و جالب طراحی وب سایت در 2015

در سال 2014، بزرگترین تکنیک های طراحی وب سایت شامل: طرح بندی شبکه، طراحی مسطح، فیلم پس زمینه، و قابلیت افزایش API های HTML5  بودند.

پس در 2015 چه تکنیک ها، فن آوری ها و روندهایی برای طراحی وب سایت ها تعریف شده اند؟

در اینجا لیستی از تکنیک های جدید را داریم.

می توانید این فن آوری های جالب را در طراحی Web Site تان استفاده کنید و آن را جالب تر و به روزتر کنید.

 

1- تصاویر پس زمینه بزرگ

توسعه دهندگان وب ، در کنار استفاده از تایپوگرافی غنی و افکت های parallax دقیق و زیرکانه، انتظار عکس های پس زمینه گسترده تری در سال 2015 را دارند. عمدتا به دلیل سبقت گرفته شده توسط مارک های گسترده مانند اپل و گوگل.

 

2- طراحی مبتنی بر کارت

مدیر خلاق Haraldur Thorleifsson می گوید طراحی مبتنی بر کارت ایده بزرگی خواهد بود: لازم است که محتوا ، انواع و اندازه های مختلف صفحه ها را پر کند، و کارت ها ساده ترین روش برای انجام این کار در سراسر پلت فرم می باشند. او اضافه می کند این چالش طراحی با کارت ها می تواند کسل کننده باشد اما ما شاهد سرگرم کننده بودن و جالب بودن آن در شرکتهایی همچون گوگل بوده ایم.

 

3- برندسازی دیجیتالی

بنیانگذار Clearleft اندی باد می گوید: همچنانکه شرکت های بیشتری تجربه های اصلی مشتریان خود را بصورت آنلاین محقق می کنند، ما رویکری جدید از نام تجاری دیجیتالی را می بینیم. او پیش بینی کرد "تخلیه سازمان های تجاری سنتی که به رفتار وب خیلی اهمیت می دهند"، به جای "راه اندازی آژانس های دیجیتالی برای درک یک نام تجاری که برای اولین بار قبل از فیلتر کردن به کانال های دیگر بصورت آنلاین کار میکند" اهمیت خواهد داشت.

این ممکن است، علامت های تجاری بیشتری با لوگوهای دارای نوسان و ریسپانسیو ایجاد شود، که طراحان را مجبور خواهد کرد، که به جای یک لوگوی با تصویر بزرگ، به جزئیات آن توجه داشته باشند.

 

4- داده های باز

Sally Jenkinson می گوید، داده باز رو به افزایش است، اما بسیاری از فضاهای دیجیتالی "بسته تر از همیشه" و همچنین "رهبرانی مانند موسسه اطلاعات باز در حال کار برای ترویج باز بودن بیشتر" باقی می مانند. او عقیده داشت، این آگاهی عمومی در سال 2015 به دست می آید، و پروژه ها از نظر انتشار و مصرف بر این اساس پاسخ داده خواهند شد.

بنابراین خواهیم دید شرکت های دولتی و خصوصی بیشتری، داده ها و مطالب را با قابلیت دسترسی زیادی می سازند. و این به نوبه خود منجر به خلق برخی از خدمات بسیار دیدنی و جذاب خواهد شد.

 

5- طراحی ریسپانسیو

Victor Erixon طراح، انتظار دارد، صنعت با تبدیل شدن نماهای مختلف وب بصورت کاملا سفارشی، زیبایی گرایی ساده و ناچیزی را ادامه دهد.

گویا خواهیم دید در بخشی از راههای گسترش wearables ،شیوه های طراحی ریسپانسیو در برنامه های بومی مهم تر است. بعنوان مثال Apple Watch، متکی برحالت ریسپانسیو- مانند  برای وفق دادن یک صفحه نمایش کوچک می باشد.

 

6- حریم خصوصی

Laura Kalbag طراحی می گوید: مدت طولانی است که ما برای امنیت بیشتر تلاش می کنیم پس مردم می توانند به فرم ها و checkout ها اعتماد  کنند و اطلاعاتشان را وارد نمایند. در حال حاضر، از آنجایی که مردم از چگونگی مبادله اطلاعات توسط اشخاص ثالث آگاه شده اند، نسبت به، به اشتراک گذاشتن داده هایشان بی میل شده اند.

 

7- جاوا اسکریپت همریخت

نویسنده و متخصص طراحی وب سایت، Aaron Gustafson، سرمایه گذاری ها را روی چارپوبهای بخش کاربری JavaScript مانند Angular و Ember جایگزین کرده است: مزایای توسعه از نظر سرعت توسعه می تواند عالی باشد، اما هزینه هایی برای استفاده از این رویکرد وجود دارد. جاوا اسکریپت بزرگترین نقطه شکست در هر محصول مبتنی بر وب است. برخلاف سمت سرور، ما اجرای کد در مرورگر را کنترل نمی کنیم.

بنابراین او اظهار داشت،خواهیم دید که شرکتهایی که برای زیرساخت های سایت خود سرمایه گذاری زیادی روی جاوا اسکریپت داشته اند، از isomorphic JavaScript (جاواسکریپت همریخت) استفاده بیشتری کرده اند. این قابلیت،  پیشرفت هایی در زمینه های عملکرد، SEO، و نگهداری برای بوت شدن ارائه می دهد. Airbnb و توییتر از این رویکرد جدید استفاده میکنند. مطمئنا برخی دیگر نیز آن را دنبال خواهند کرد.

 

8- تکرار

به گفته Robby Leonardi طراح، شاید بزرگترین تکنیک در سال 2015 تکرار آنچه تاکنون داشته ایم، باشد: "ما فقط فن آوری هایی مانند ریسپانسیو بودن و طراحی مسطح داشته ایم و اتفاق افتادن چیز قابل توجهی زمان می برد".

در مقابل او پیشرفت هایی در مفاهیم و فن آوری های موجود، با طرح بندی های پیچیده وب ، تایپوگرافی بهتر و طراحی بیشتر در مرورگر، می بیند.

 

9- طراحی پر جنب و جوش

ریچارد هیلی از بنیانگذاران BaseKit، معتقد است خصوصیات مواد طراحی گوگل – در نظر گرفتن ترکیب بافت و قابلیت لمس کاغذ و جوهر با تخیل و سحر و جادو از دیجیتال - برای طراحان الهام بخش خواهد بود.

با حروف درشت، گرافیکی و عمدی کار کنید. مکالمات پرجنب و جوش، رنگهای غیر منتظره، تضاد با محیط آرام و بیصدا؛ حروفچینی در مقیاس بزرگ، روشنایی و سایه جهتدار ملایم؛ استفاده از بهترین شیوه های طراحی ریسپانسیو، و  حرکت معنی دار - انیمیشن با دقت طراحی شده که روانی، انتقالات تماس یکپارچه و از آن مهمتر، لذت و رضایت کاربران را فراهم میکند.

 

10- اجزای وب سایت برآورده طرح انطباقی

 

طراح سایت Aaron T Grogg، پیش بینی می کند اجزای وب و توسعه تطبیقی، برای ایجاد سبک جدیدی از توسعه وب ترکیب خواهند شد.

استفاده از توسعه تطبیقی یعنی، تصمیم گیری بر روی سرور با توجه نشانه گذاری برای ارسال کاربر که معمولا، بسته به دستگاه استفاده شده است. هنگامی که شما قدرت توسعه تطبیقی را همراه با انعطاف پذیری اجزای وب سایت ترکیب میکنید، راه حل های بسیار خلاق از طراحان و توسعه دهندگان مشاهده خواهد شد. 

 



1
نظرات
  • user avatar شایان:
    ۱۷:۰۹:۳۱ __ ۱۳۹۴/۰۳/۳۱

    تصاویر بزرگ و ریسپانسو بودن واقعا روی کیفیت سایت تاثیر میگذارند.

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
آشنایی با فن آوری های جدید سال 2015 در طراحی وب سایتتوجه به privacy در طراحی Webآشنایی با 10 روند برتر برای طراحی web siteداده های باز برای طراحی وب سایت در سال 201510 تکنولوژی جدید برای design وب سایت های جالبدر طراحی وبسایت های موفق از طراحی responsive استفاده کنیدبرای طراحی وب سایت های موفق از چه فن آوری هایی استفاده کنیم؟آموزش تکنیک ها و ترفندهای طراحی web site در 2015جاوا اسکریپت همریخت در دیزاین سایت یعنی چه؟تکنیک طراحی مبتنی بر کارت برای طراحی یک سایت موفق در 2015اموزش ترفند برندسازی دیجیتالی برای طراحی موفق وبدر 2015 از ترفندهای جدید و جالبی برای طراحی سایت استفاده کنیدتکنیک های جدید برای طراحی وبتصاویر پس زمینه بزرگ در وب سایتهای جدید 2015در 2015 چه تکنیک هایی برای طراحی سایت معرفی شده اند؟چگونه سایتهای موفقی طراحی کنیم؟تکنیک طراحی پر جنب و جوش در ساخت وب سایت های جدیدتکنیک های جدید برای طراحی سایتهای زیبا و پربازدید لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php