advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

99000 تومان
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان

اشتباهات طراحی وب سایت

شما میتوانید کارهای زیادی با صفحات وب خود انجام دهید اما هنگامیکه شما روی یک طراحی جدید وب سایت کار میکنید، باید از اشتباهاتی اجتناب کنید
اشتباهات طراحی وب سایت

اشتباهات طراحی وب سایت

شما میتوانید کارهای زیادی با صفحات وب خود انجام دهید. و چیزهای زیادی وجود دارند که برای شما استفاده از آنها ممکن است اما نباید آنها را انجام دهید. هنگامیکه شما روی یک طراحی جدید وب سایت کار میکنید، باید از این اشتباهات اجتناب کنید. در این صورت خوانندگان شادتر و طراحی موثرتری خواهید داشت.

اشتباهات طراحی وب سایت عبارتنداز:

وب سایت هایی که به جز مرورگر Internet Explorer در هیچ مرورگر دیگری کار نمیکنند.

ایجاد یک وب سایت که تنها در اینترنت اکسپلورر کار می کند یک تصمیم کسب و کار بسیار بد است. مردم بیشتر و بیشتر به دیگر مرورگرهای وب مانند کروم و فایرفاکس روی آورده اند. و اگر شما در ایجاد صفحات وبی که تنها در مرورگر Internet Explorer کار میکنند، اصرار دارید، عمدا بازار خود را کساد میکنید.

اینکه مشتریان را به دور دست بفرستید، طراحی خوب و روش خوبی برای خدمات به مشتری نیست. قرار دادن یک بنر در بالای صفحه که روی آن نوشته شده است: "این صفحه در Internet Explorer بهتر دیده میشود"، این کار را بهتر انجام میدهد.

 

استفاده از تکنولوژی Cutting Edge (لبه برش) بدون هیچ دلیل خوبی

استفاده از جدیدترین تکنولوژی میتواند بسیار وسوسه انگیز باشد. اما اگر شما چیزی را در وب سایت خود قرار دهید که بطور گسترده در مرورگرهایی که سایت شما را بازدید میکنند، پشتیبانی نشوند، در از دست دادن مشتریان به جای به دست آوردن آنها ریسک کرده اید. هنگامی که شما از فن آوری های پیشرفته (مانند نسخه های جدید CSS یا HTML)، استفاده میکنید، باید از آنها بصورت کم و برای عناصری که برای صفحه حیاتی نیستند، استفاده کنید.

 

صدا و یا ویدئویی که به صورت خودکار شروع می شوند

اکثر مردم، حتی آنانکه به صدا بر روی سایت علاقه دارند، دوست ندارند که بصورت خودکار صدا و یا ویدیو روی وب سایت پخش شود. آنها ممکن است پخش موسیقی خودشان را داشته باشند و یا در جایی باشند که صدای کامپیوترشان مزاحم یا نامناسب است. اگر وب سایت شما باعث شود که کسی با رئیسش دچار مشکل شود، آنها به بازدید دوباره سایت شما علاقه مند نخواهند بود. مهم نیست که موسیقی شما چقدر خوب باشد، این مساله برای ویدیو نیز صدق میکند.

 

 صدا و یا ویدئویی که گزینه خاموش شدن آنها به آسانی مشاهده نمی شود

اگر شما روی وب سایت خود صدا دارید، باید روش روشن و خاموش کردن آن به آسانی یافت شود. این امر بویژه اگر نکته قبلی را نادیده بگیرید و آنرا بصورت خورکار روشن کنید، باید در دسترس باشد. با ساخت کنترل آسان برای پیدا کردن و استفاده، به خوانندگان خود احترام نشان داده اید. قرار دادن کنترل در پایین یک صفحه طولانی، آنها را برای پیدا کردن دچار مشکل میکند و اغلب مردم، قبل از پیدا کردن کنترل، دکمه بازگشت را استفاده میکنند. کنترل ها را در بالای صفحه خود قرار دهید.

 

ناوبری مخفی و یا مبدل

مردم دوست دارند از سایتهایی بازدید کنند که برای استفاده آسان میباشند. اگر شما ناوبری خود را را در یک مکان عجیب و غریب (به عنوان مثال،در پایین) و یا با ظاهر مبدل به عنوان چیز دیگری (مثلا با یک تصویر نقشه)، قرار دهید، فقط خوانندگان خود را آزار میدهید.

برخی از افراد به شما خواهد گفت که یک طراحی خوب از "تم" استفاده می کند، اما اگر "تم" شما شامل تبدیل لینک ناوبری "home" شما به صفحه ای نامربوط و لینک "about us" به یک عکس از یک ماهی، باشد، ناوبری شما برای استفاده خیلی سخت خواهد بود و خوانندگان خود را از دست خواهید داد.

 

محتوای 100% فلش

فلش یک ابزار عالی است، اما اگر شما از آن برای 100٪ از محتوای وب سایت خود استفاده کنید و هیچ جایگزین متنی نداشته باشید، احتمال دارد خوانندگان خود را از دست دهید.مسائل بسیاری در قابلیت استفاده از flash وجود دارند، جدی ترین آنها این است که، فلش در دسترس نیست. بسیاری از موتورهای جست وجو محتوای فلش را به خوبی ایندکس نمیکنند و مشتریان از سایت هایی که در آنها دکمه برگشت کار نمی کند، که اغلب در وب سایت های فلش وجود دارد، خوششان نمی آید. بسیاری از مردم فقط فلش را دوست ندارند و چند دقیقه پس از دیدن آن، از آن خارج خواهند شد.

 

صفحه نمایش فلش

حتی اگر شما تمام محتوای خود را در فلش انجام ندهید، بسیاری از طراحان یک صفحه اسپلش در فلش برای نشان دادن مهارت های خود و یا فقط نمایش انیمیشن ایجاد میکنند. مشکل این است که آنها اغلب خسته کننده هستند و یا به منظور تبلیغات برای اکثر مشتریان می باشند. مردم برای کسب اطلاعات وارد وب سایت ها میشوند. اینکه آنها مجبور باشند از طریق حتی یک انیمیشن فلش 30 ثانیه ای منتظر بمانند، مثل این است که از طریق تبلیغات منتظر بمانند. و استفاده از ویدیو نیز مانند یک دکمه ی برگشت برای بازدیدکنندگان است که به سایت شخص دیگری بروند.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
یک وب سایت ناموفق چه اشتباهی کرده است؟اشتباهات موجود در ساخت وب سایتاشتباهاتی که در ساخت وب سایت نباید بکنیداشتباهاتی که در طراحی سایت نباید مرتکب شویداشتباهات پیش روی طراحی وب سایتتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php