advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان
پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

پکیج ویژه پروژه پایانی و پایان نامه رشته کامپیوتر

148000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت برنامه ریزی و ایجاد وب سایت ها است. این شامل معماری اطلاعات، رابط کاربر، ساختار سایت، ناوبری، طرح بندی، رنگ ها، فونت ها، و تصویرسازی میباشد
طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت برنامه ریزی و ایجاد وب سایت ها است. این شامل معماری اطلاعات، رابط کاربر، ساختار سایت، ناوبری، طرح بندی، رنگ ها، فونت ها، و تصویرسازی میباشد. همه این ها با اصول طراحی برای ایجاد یک وب سایت مطابق با اهداف مالک و طراح ،ترکیب شده اند.

طراحی بخشی از طراحی وب سایت است.

طراحی یک بخش کلیدی از طراحی وب است. این شامل هر دو اصول طراحی از جمله : تعادل، تقارن، تاکید، ریتم، و پیوستگی و عناصر طراحی : خطوط، اشکال، بافت، رنگ، و جهت، میباشد. یک طراح وب سایت،  با قرار دادن این چیزها کنار هم، وب سایت ها را ایجاد  میکند.

طراحی وب نقش های مختلف زیادی دارد.

هنگامیکه شما یک وب سایت طراحی میکنید، میتوانید روی تمام سایت یا صفحات تکی کار کنید و چیزهای زیادی برای اینکه تبدیل به یک طراح ماهر شوید وجود دارد:

► HTML

► CSS

► جاوا اسکریپت (و آژاکس)

► برنامه نویسی CGI

► PHP، ASP، برنامه نویسی ColdFusion

► XML

► معماری اطلاعات

► SEO

► مدیریت سرور

► استراتژی وب و بازاریابی

► تجارت الکترونیک و تبدیل

► طرح

► سرعت

► محتوا

► و خیلی بیشتر...

اکثز طراحان برای پوشش همه این موارد سعی نمیکنند. در عوض، آنها روی یک یا دو زمینه که بهتر میتوانند انجام دهند، تمرکز میکنند. اما خبر خوب این است که همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

من HTML یاد گرفتم، حالا چه کار کنم؟

در طراحی وب سایت، سوالی که اغلب در ذهن توسعه دهندگان جدید وب وجود دارد این است که، من HTML یاد گرفته ام، حالا باید چه کار کنم؟ گزینه های زیادی برای توسعه دهندگان وجود دارد، میتوان حوزه وب را سه بخش معرفی کرد:

توسعه دهندگان محتوا :

 این حوزه از مهارت احتمالا روشن ترین قسمت است اما ممکن است در برخی موارد، سخت ترین نیز باشد. اگر میخواهید بخش محتوای وب سایت ها را توسعه دهید، باید قادر باشید که برای وب بنویسید. شما نیاز به املای خوب و دستور زبان (یا حداقل دسترسی به یک ویرایشگر خوب یا غلط یاب املایی) دارید. همچنین لازم است که شما خلاق باشید.

هنرمندان گرافیک :

لازم است هنرمندان گرافیک قادر به ایجاد گرافیک باشند. معمولا این به این معناست که شما قادر به رسم کردن باشید. اما اغلب این بدان معناست که شما به راحتی بتوانید تصاویر را با توجه به وب سایت خود ایجاد و اصلاح کنید. اکثر هنرمندان گرافیک در تیم های وب بعنوان طراحان نیز به حساب می آیند پس یک هنرمند گرافیک باید بداند که چگونه یک وب سایت خوب را طراحی کند. یادگیری ابزارهایی مانند فتوشاپ، برنامه Paint Shop Pro، و یا دیگر ابزارهای گرافیک برای گرافیست حیاتی است.

 

برنامه نویسان

در توسعه وب، برنامه نویسی بیش از HTML را شامل میشود:

► PHP

► صفحات فعال سرور

 JavaScript

► اپلتهای جاوا

► اسکریپتهای CGI

Perl

در حال حاضر پس از زبان ASP ، PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی در وب است.

 

پس از اینکه تصمیم گرفتید در چه حوزه ای از توسعه وب فعالیت کنید، بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که در ادامه چه چیزی را یاد بگیرید.

 

طراحی چیست؟

 شاید تاکنون به این فکر کرده اید که دقیقا "طراحی وب سایت" چیست؟ بخش "وب سایت"، بسیار واضح است، که ما روی آن هستیم. اما "طراحی" چیست؟ اگر شما از ده نفر تعریف طراحی را بپرسید، ده پاسخ متفاوت دریافت خواهید کرد. آنهایی که به نظر می رسد برای کار ما مناسب ترین هستند، عبارتند از:

► آماده سازی طرح اولیه یا طرح هایی برای کار مخصوصی که باید اجرا شود. برنامه ریزی فرم و ساختار، مثل طراحی یک پل جدید.

► برنامه ریزی و ساختن هنری یا ماهرانه.

► قصد داشتن برای یک هدف مشخص.

► به شکل درآوردن و یا تصور در ذهن ؛ تدبیر کردن؛ طرح ریزی کردن.

► اختصاص در اندیشه یا هدف. مقصود.

► شکل ظاهری یک وب سایت به مثابه یک کل.

► شخص یا تیم مسئول ساخت یک سایت با "ظاهر خوب"

► شکل ظاهری یک صفحه وب فردی.

► کار ساخت یک وب سایت

► شخص یا تیم مسئول برای برنامه نویسی وب سایت

 

چه بخش هایی از وب سایت می تواند طراحی شود

رابط کاربری

هنگامیکه شما یک رابط کاربری طراحی میکنید، در حال ایجاد یک ساختار برای چگونگی درک فکری وب سایت هستید. این شامل چیزهایی مانند مضمون یا تم سایت میباشد - چگونه خوانندگان بدانند روی چه قسمتهایی کلیک کنند و چه مسیری را از طریق سایت بروند. این همچنین شامل معماری اطلاعات برای طبقه بندی و ساختار سایت نیز هست.

عناصر بصری

هنگامی که شما عناصر بصری از یک وب سایت را طراحی میکنید، شما در حال ایجاد ظاهر و جلوه سایت هستید. این شامل گرافیک، رنگ، سبک ها، و طرح بندی میباشد. چیزهایی مانند عناصر طراحی و اصول طراحی.

ساختار سایت

هنگامیکه شما ساختار سایت را طراحی میکنید، در اصل شما در حال طراحی چگونگی ساخت وب سایت هستید. این شامل HTML، CSS ، JavaScript و هرگونه برنامه نویسی است که شما برای سایت انجام داده اید.

 

چه کسی طراحی میکند

در حالی که کار یک طراح وب به طور چشمگیری تغییر کرده است، در نهایت، یک تیم طراحی وب سایت، شامل افرادی است که کارهای مختلفی انجام میدهند. کار طراحی شامل (اما نه محدود به):

► معماران اطلاعات

► هنرمندان گرافیک

► متخصصان بازاریابی

► کارشناسان رابط کاربری

► نویسندگان HTML، CSS و JavaScript

► برنامه نویسان PHP، پایگاه داده، و زبان های دیگر

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
طراح وب سایت کیست؟طراحی وب سایت چگونه است؟طراحی وب سایت شامل چه کارهایی میشود؟‍‍بخش های طراحی وب سایتیک طراحی خوب برای وبطراح وب سایت کیست؟کارهایی که در طراحی وب سایت باید انجام شونددر مورد طراحی وب سایت بیشتر بدانیمتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php