advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

10000 تومان
دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

10000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان

چگونه یک وب سایت را از پایه ایجاد کنیم

برای ایجاد یک وب سایت از هر نوع و کاربردی که باشد، باید از پایه شروع کرد و بعد از تعیین میزبان وب، نام دامنه و برنامه ریزی برای نوع سایت، شروع به ساخت صفحات آن با استفاده از امکانات موجود، کنید و سپس آنرا انتشار نمایید
چگونه یک وب سایت را از پایه ایجاد کنیم

چگونه یک وب سایت را از پایه ایجاد کنیم

برای ایجاد یک وب سایت از هر نوع و کاربردی که باشد، باید از پایه شروع کرد و بعد از تعیین میزبان وب، نام دامنه و برنامه ریزی برای نوع سایتی که میخواهید داشته باشید، شروع به ساخت صفحات آن با استفاده از امکانات موجود، کنید و سپس آنرا انتشار نمایید. پس از انتشار آن نیز باید برای ارتقا و نگهداری از آن جهت بازدید بیشتر تلاش کنید.

در ادامه مراحل مختلف ایجاد وب سایت را به ترتیب از ابتدا به انتها شرح داده ایم:

مرحله 1- میزبانی وب

میزبانی وب جایی است که وب سایت و تمام صفحات وب را در آن قرار می دهید. با اینکه این امکان وجود دارد که یک وب سایت روی کامپیوتر خود بسازید و آنرا روی اینترنت قرار ندهید، این کار، خیلی بی معنی است. در اینصورت کسی جز شما آنرا نخواهد دید. بنابراین اولین کاری که برای ایجاد وب سایت باید انجام دهید، پیدا کردن یک ارائه دهنده میزبانی وب است.

اکثر مردم به میزبانی های وب رایگان تمایل دارند. اما دراین میزبان ها اشکالاتی وجود دارد. شما همیشه نمیتوانید برای وب سایت خود فضا بگیرید، ممکن است برای اجرای تبلیغات روی سایتتان به فضای بیشتر نیاز داشته باشید و یا ممکن است محدودیت پهنای باند وجود داشته باشد. گاهی اوقات درمیزبانهای وب رایگان محدودیتهایی در چیزی که آپلود میکنید وجود دارد. قبل از اینکه سایتتان را روی یک میزبان وب رایگان آپلود کنید، مطمئن شوید که همه شرایط آنها را به دقت خوانده اید. بهتر است برای برای تست صفحات وب و برای صفحات شخصی از ارائه دهندگان هاست رایگان استفاده کنید، نه برای وب سایتی که میخواهید از طریق آن کسب درآمد کنید.

 

مرحله 2- آیا به نام دامنه نیاز دارید؟

نام دامنه URL ی است که مردم میتوانند در مرورگرهایشان تایپ کنند تا به وب سایت شما برسند. برای قرار دادن وب سایتتان حتما نباید نام دامنه داشته باشید. بلکه میتوانید سایت را روی یک میزبان رایگان قرار دهید. نام دامنه یک نام تجاری اضافی برای سایت شما فراهم میکند و به یاد داشتن URL شما را برای مردم آسانتر می کند اما نام دامنه بطور معمول، بین 8 تا 35 دلار در سال هزینه دارد.

 

مرحله 3- وب سایت خود را برنامه ریزی کنید.

هنگامیکه یک دامنه برای سایت خود به دست آوردید و در مورد URL آن تصمیم گیری کردید میتوانید در مورد وب سایتتان برنامه ریزی کنید. باید در مورد گزینه های زیر تصمیم گیری کنید:

► نوع سایت : اکثر وب سایت یا سایت های خبری / اطلاعات، محصول، و یا مرجع هستند که هر کدام روی چیز متفاوتی تمرکز دارند.

► ناوبری : ناوبری معماری اطلاعات سایت شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

► محتوا : محتوا همان صفحات واقعی است که شما خواهید ساخت.

 

مرحله 4- وب سایت خود را صفحه به صفحه بسازید.

برای ساخت یک وب باید برای ساخت یک صفحه  وقت بگذارید. برای ساخت سایت باید با این مفاهیم آشنایی داشته باشید:

► مبانی طراحی : عناصر طراحی خوب و نحوه استفاده از آنها در وب سایت.

► یادگیری HTML : زبان نشانه گذاری ابرمتن یا HTML بلوک ساختاری یک صفحه وب است. یادگیری آن کاملا مورد نیاز نیست، ولی اگر شما HTML را یاد بگیرید بهتر میتوانید کار کنید.

► یادگیری CSS : CSS بلوک ساختاری ظاهر صفحات وب سایت است و با یادگیری آن راحتتر میتوانید، ظاهر و نمایش سایت را در صورت لزوم تغییر دهید.

► ویرایشگرهای صفحه وب سایت : پیدا کردن یک ویرایشگر کامل برای نیازهایتان، به شما در  یادگیری طراحی، HTML و CSS کمک خواهد کرد.

 

مرحله 5- وب سایتتان را منتشر کنید.

انتشار وب سایت شما، موضوعی است که در آن باید از صفحاتی که در مرحله 4 ایجاد کردید تا ارائه دهنده ی خدمات میزبانی که در مرحله 1 تنظیم کرده اید، استفاده کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از دو ابزار "سرویس میزبانی" و یا با "FTP (پروتکل انتقال فایل) مشتریان" انجام دهید. اینکه از کدام ابزار استفاده کنید، به ارائه دهنده سرویس میزبانی شما بستگی دارد. اگر از این مسئله مطمئن نیستید با آنها تماس بگیرید.

 

مرحله 6- وب سایت خود را ارتقا دهید.

ساده ترین راه برای ترویج وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو و یا SEO می باشد. شما باید محتوای وب خود را طوری ایجاد کنید که رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. این کارمیتواند دشوار باشد، اما ارزان است و اگرروی آن کار کنید، نتایج خوبی به دست خواهید آورد.  راه دیگر ترویج وب سایت، بصورت شفاهی، استفاده از ایمیل و تبلیغات است. شما باید URL سایت خود را در تمام مکاتبان حرفه ای و پیامهای شخصی تان بگنجانید.

 

مرحله 7- از وب سایت خود نگهداری کنید

نگهداری میتواند خسته کننده ترین بخش طراحی سایت باشد، اما برای اینکه سایت شما به خوبی حفظ شود و خوب به نظر بیاید، باید آنرا انجام دهید. تست وب سایت پس از ساخت آن و تا مدتی بعد از آپلود شدن در اینترنت، مهم است. تجهیزات و امکانات جدید پیوسته وارد بازار میشوند و سازندگان مرورگرها دائما در حال بهبود مرورگرهای خود هستند. شما همچنین باید بطور منظم، روی بهبود محتوای وب سایت خود کار کنید. ایجاد مطالب و محتوای بیشتر و اضافه کردن آن به وب سایت، بازدیدکنندگان سایت شما را بیشتر خواهد کرد.

 



1
نظرات
  • user avatar مهندس میرزایی:
    ۱۹:۱۵:۰۰ __ ۱۳۹۳/۱۲/۲۹

    ممنونعالی بودسایت بسیار زیبایی داریداز کسایی که تو کارشون جدی هستن خیلی خوشم میادمشتری پرو پا قرص شما آگهی90http://Agahi90.ir

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
چگونه یک وب سایت کامل بسازیممراحل ساخت یک وب سایت خوب و کاملمراحل ابتدایی ساخت وب سایتچگونه می توانم یک وب سایت ساده بسازم؟مراحل ایجاد یک وب سایت از ابتدا تا انتهاساخت یک وب سایت از پایهتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php