advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید کتاب گرامر انگلیسی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید کتاب گرامر انگلیسی

10000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان

ایجاد وب سایت web building

ایجاد یک وبسایت شامل مراحل بسیاری است و باید به نکات زیادی توجه داشت تا بتوانید یک وبسایت جالب و پر بیننده را طراحی کنید
ایجاد وب سایت web building

ایجاد وب سایت web building

• ساختن وب- ایجاد یک وب سایت

♦ وب ماتریکس:

WebMatrix یک ابزار توسعه وب رایگان است که ساده ترین راه برای ساخت وب سایت فراهم می کند. وب ماتریکس شامل : نمونه وب سایت و قالب، پشتیبانی از بسیاری از زبان های وب سایت های مختلف، وب سرور (IIS اکسپرس)، سرور پایگاه داده (SQL سرور فشرده) میباشد. با WebMatrix شما می توانید با یک وب سایت خالی و یک صفحه خانه خالی شروع کنید، و یا می توانید، با استفاده از PHP, ASP, Umbraco, DotNetNuke Drupal, Joomla, WordPress, یک قالب برای وب سایتتان بسازید.

♦ ایجاد یک وب سایت خالی:

برای ایجاد یک وب سایت خالی با WebMatrix سه مرحله ساده زیر را دنبال کنید:

  1. انتخاب قالب

  2. ویرایش صفحه اصلی

  3. اجرای وب سایت

 

• ساختن وب - اضافه کردن یک پایگاه داده

♦ نمایش داده ها از پایگاه داده :

در یک صفحه وب، شما به راحتی می توانید داده ها را از پایگاه داده بخوانید و آنها را نمایش دهید. شما می توانید به پایگاه داده های موجود متصل شود، و یا یک پایگاه داده جدید ایجاد کنید.

♦ ایجاد یک پایگاه داده جدید :

WebMatrix شامل یک ابزار طراحی پایگاه داده SQL می باشد. برای ایجاد یک پایگاه داده SQL کافیست، فضای کاری پایگاه داده را باز کنید و روی پایگاه داده جدید کلیک کنید و یا یک پایگاه داده اضافه کنید. نام پایگاه داده را مطابق خواسته تان عوض کنید. روی گزینه New Table کلیک کنید و جدولی ایجاد کنید. نام جدول را تعیین کنید و سپس ستونهای جدول را با توجه به فیلدهایی که در جدول نیاز دارید، ایجاد و نامگذاری کنید. برای هر ستون نوع داده و خواص آنرا مشخص نمایید.در آخر برای اضافه کردن داده ها به پایگاه داده، روی جدول و هر کدام از فیلدهای آن کلیک کنید و رکورد مورد نظر را در آن درج کنید.

 

• طرحی وب سایت

طراحی یک وب سایت نیاز به تفکر دقیق و برنامه ریزی دارد. مهم ترین چیز در طراحی وبسایت این است که مخاطبان خود را بشناسید و خواسته های آنها را درک کنید.

♦ کاربران اسکنر هستند :

بازدید کننده معمولی کل محتوای صفحه وب شما را نخواهد خواند! مهم نیست که شما چقدر اطلاعات مفید را در یک صفحه وب قرار دهید، یک بازدید کننده تنها چند ثانیه را صرف اسکن کردن وبسایت شما میکند و بعد تصمیم میگیرد که سایت شما را ترک کند یا بماند.

مطمئن شوید که نظر خود را در جمله اول از صفحه به درستی برسانید. پس از آن سعی کنید با استفاده از پاراگراف های کوتاه و یک هدر جدید در پایین صفحه، کاربر را در صفحه نگه دارید.

♦ کمتر بیشتر است :

تا حد ممکن سعی کنید که پاراگرافها، صفحات و فصل ها را کوتاه نگه دارید و مطالب زیاد و اضافی در آنها نگنجانید. استفاده بیشتری از فضا کنید. صفحاتی که با متن شلوغ و پر شده اند، کاربران را خسته میکند. اگر مطالب زیادی برای گفتن دارید آنها را به بخش های کوچکتری تقسیم کنید و در صفحات مختلفی بگنجانید.

♦ ناوبری :

یک ساختار ناوبری سازگار و واحد ایجاد کنید ودر تمام صفحات وب سایت خود از آن استفاده کنید. برای ارسال بازدید کنندگان به هر صفحه از وب سایت، در داخل پاراگراف ها از لینک استفاده نکنید. اگرلازم است که شما از لینک استفاده کنید، آنها به پایین یک پاراگراف، و یا به منوی وب سایت خود را اضافه کنید.

♦ سرعت دانلود :

گاهی اوقات توسعه دهندگان از این واقعیت که برخی از صفحات مدت زمان طولانی برای دانلود نیاز دارند، آگاه نیستند. اکثر بازدید کنندگان صفحه وبی را که دانلود آن بیش از 7 ثانیه طول می کشد ، ترک میکنند. صفحات وب خود را روی یک اتصال مودم با سرعت کم تست کنید. اگر دانلود صفحه زمان طولانی ناز داشت، محتوای گرافیکی یا چند رسانه ای را حذف کنید.

♦ اجازه دهید مخاطبان شما صحبت می کنند!

انتقادات و پیشنهادات یک چیز بسیار خوبی است! بازدیدکنندگان ،مشتریان شما میباشند. آنها اغلب نکات ارزشمندی را برای بهتر انجام دادن کارها به شما یادآوری خواهند کرد. این مسئله، باعث خواهد شد که شما اطلاعات زیادی از مردم با با مهارت ها و دانش های مختلف دریافت کنید.

♦ بازدید کنندگان چه مرورگرها استفاده می کنند؟

فراموش نکنید که وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف تست کنید. محبوب ترین مرورگر امروز اینترنت فایرفاکس و گوگل کروم میباشند. یک چیز عاقلانه برای انجام طراحی صفحات وب استفاده از HTML درست است. برنامه نویسی صحیح به مرورگرها در نمایش صحیح صفحات شما کمک خواهد کرد.

♦ مانیتور بازدید کنندگان :

هر کسی در اینترنت مانیتور مشابه شما ندارد. اگر شما وب سایتی طراحی کرده اید که بر روی یک مانیتور با وضوح بالا نمایش داده شود، بازدید کنندگان با مانیتور وضوح پایین تر (مانند 600x  800) ممکن است در خواندن صفحات شما با مشکل مواجه شوند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را در مانیتور های مختلف تست کرده اید.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
ایجاد وب سایت web building چیست؟چگونگی ایجاد یک وب سایت موفقآشنایی با مراحل ایجاد وب سایتآشنایی با web buildingایجاد وب سایتچگونگی ایجاد یک وب سایت?what is web buildingچگونه می توان یک وب سایت ایجاد کرد؟آموزش مراحل ایجاد صفحات وبمعرفی مراحل ایجاد وب سایتآموزش ایجاد وب سایت لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php