advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

48000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

28000 تومان

چگونکی بهبود بخشیدن به نمایه سازی (indexing) موتور های جستجو

نمایه سازی موتور جستجو فرآیند جمع آوری، تجزیه (پردازش) و ذخیره سازی داده ها در مورد یک url به منظور تسهیل سریع و دقیق بازیابی اطلاعات میباشد
چگونکی بهبود بخشیدن به نمایه سازی (indexing) موتور های جستجو

نمایه سازی (indexing) موتور های جستجو چیست؟

همه ما میدانیم نمایه سازی چیست، اما روی هم رفته وقتی در بحث موتورهای جستجو استفاده میشود، مفهوم متفاوتی پیدا میکند.

عنکبوت موتور جستجو یک صفحه را کاوش میکند، کلمات و عبارات بر روی آن را ثبت میکند و سپس داده ها را در شاخص جای میدهد. این شاخص میتواند بعنوان پایگاه داده موتور جستجور نامیده شود.

بطور خلاصه، نمایه سازی موتور جستجو فرآیند جمع آوری، تجزیه (پردازش) و ذخیره سازی داده ها در مورد یک url به منظور تسهیل سریع و دقیق بازیابی اطلاعات میباشد.

شما نمیتوانید به زور نمایه سازی وب سایت یا وبلاگ خود را زیاد کنید. چند روش برای جلب توجه موتور های جستجو وجود دارد، برای اینکه از سایت شما بازدید کنند و بیشتر منجر به نمایه سازی بهتر شوند:

  • ایجاد محتوای منحصر به فرد و پویا

اغلب مردم این تصور غلط را دارند که محتوا مهم نیست، و مطالب قدیمی و کپی نیز کار خواهند کرد. اما نه، این اصلا کارساز نیست. مدتی طول خواهد کشید تا گوگل صفحه جدید شما را شاخص گذاری کند. اگر شما از محتوای قدیمی یا تکراری استفاده مجدد کنید، ممکن است تصمیم بگیرد نسبت به آن بی اعتنایی کند. از این رو ، ایجاد محتوای جدیدِ منحصر به فرد به طور منظم ، مهم است.این گوگل را برای بازدید منظم از سایت شما تشویق میکند ،که موجب افزایش نرخ کاوش میشود.

 

  • اضافه کردن نقشه سایت به  Google Webmaster Tools

نقشه سایت (sitemap) یک سند xml روی سرور وب سایت شماست که هنگامی که صفحات جدیدی اضافه، ویرایش و یا به روز رسانی میشوند، به گوگل اطلاع میدهد و اطلاعات اضافی در مورد ساختار url شما فراهم میکند. این کمک میکند گوگل خیلی مؤثرتر سایت شما را کاوش کند و منجر به بهبود شاخص گذاری شود. اطمینان حاصل کنید که این sitemap را برای Webmaster Tools (ابزار مدیر سایت) گوگل ارسال کرده اید.

  • درخواست از Google برای کاوش کردن سایت شما

گوگل یک موتور جستجوی کاملا خودکار دارد که بصورت منظم در وب میخزد و سایت ها را برای اضافه کردن ایندکس هایشان می یابد. گوگل ادعا میکند این غیر ضروری است، با این حال 100 % مطمئن باشید که شما می توانید URL وب سایت خود را به صفحه اول گوگل با مراجعه به ابزار مدیر سایت ارسال کنید.

  • ایجاد یا به روز رسانی پروفایل های اجتماعی

پروفایل های شبکه های اجتماعی برای وب سایت جدید خود ایجاد کنید و یا یک لینک به وب سایت جدید خود برای پروفایل های از پیش موجود اضافه کنید. این کمک خواهد کرد خزنده به سایت شما دسترسی پیدا کند. اطمینان حاصل کنید که سایت شما روی توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، یوتیوب ، LinkedIn ، Pinterest ، Instagram و غیره موجود است. همچنین محتوای سایت تان مثل عکس، ویدیو و غیره را به این شبکه های اجتماعی آپلود کنید.

  • کمک به عنکبوت گوگل برای کاوش(خزیدن در)  سایت شما

عنکبوت گوگل زمان محدودی را در یک وب سایت ، قبل از حرکت به دیگری صرف میکند. از این رو، این مهم است که اطمینان حاصل شود، گوگل توانسته سایت شما را به سرعت و بطور موثر کاوش کند تا بتواند صفحات بسیاری را در طول بازدیدش پوشش دهد. موارد زیر به این مسأله کمک میکنند:

  • یک سایت پر سرعت بسازید. اگر صفحات سایت شما سریع تر لود شوند، گوگل در زمان تعیین شده به صفحات بیشتری مراجعه خواهد کرد.
  • تا حد ممکن خطاهای سایت خود را رفع کنید. اگر شما یک لینک خراب دارید،بهتر است سریعا آنرا درست کنید. عنکبوت گوگل صفحات یا لینک های خراب را دوست ندارد.
  • تا آنجا که امکان دارد نیاز به  تغییر مسیر صفحات محدود باشد.
  • سریعأ به تمام مسائل مربوط به وب سرور رسیدگی کنید.

 

  • حفظ ساختار سایت و ناوبری آسان

سعی کنید برنامه بدون مشکل ساختار url و ناوبری آسان سایت را حفظ کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که ارتباط متقابل به خوبی کار میکند. هر صفحه در سایت شما باید حداقل به، نه بیش از 3-4 سطوح از صفحه اصلی مرتبط باشد.
  • لینک خرده نان (Breadcrumb) را در هر صفحه پیاده سازی کنید. این کمک میکند، چنین به نظر برسد که یک صفحه متمرکز شده است و منعکس کننده ی سلسله مراتب تصویری و عمودی سایت است.
  • ساخت نقشه سایت چند سطحی html ، که میتواند از لینک پایین صفحه اصلی وصل شود.
  • به جای استفاده از فلش و یا جاوا اسکریپت، سعی کنید  تا آنجا که به ناوبری مربوط میشود از html  استاندارد استفاده کنید.
  • برای سایت های بزرگ، سایت مپ های xml را به روش زنجیره ای گل مروارید متصل کنید.

 

  • ایجاد محتوای تشکر

هنگامیکه محتوای تشکر با ارسال پست های مهمان روی سایتهای مقاله آزاد ایجاد میکنید، لینک دهنده گوگل شروع به کاوش دوباره و ایندکس گذاری محتوای شما میکند. شما همچنین میتوانید لینک دهنده را با ارسال نظرات در دیگر وبلاگها و یا نوشتن مطبوعات منتشر شده ایجاد کنید.

 



1
نظرات
  • user avatar محسن:
    ۱۲:۰۴:۲۲ __ ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

    سلام کارتون تو ترجمه عالیهموفق باشید

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
آشنایی با seo ?what is search engine indexingنمایه سازی موتورهای جستجو چیستنمایه سازی موتور جستجوایندکس گذاریچگونگی بهبود نمایه گذاری موتورهای جستجوراههای افزایش indexing سایتتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php