advertise laitec sharif univercity
دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان

دانلود سورس سیستم ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ

در این پست می توانید سورس ساده و جالبی از سیستم مربوط به ویدئو کلوپ و رسانه های صوتی ، تصویری video club همراه با امکانات این نرم افزار را بصورت رایگان دانلود نمایید.
دانلود سورس سیستم ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ

دانلود سورس سیستم ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ

سورس کد جالبی از نرم افزار مربوط به ویدیو کلوپ را می توانید بصورت رایگان از این بخش دانلود نمایید.

این پروژه سی شارپ با امکانات و طراحی بسیار زیبایی در اختیارتان گذاشته شده است.

می توانید سورس برنامه ویدیو کلوپ را دانلود کنید و از آن برای پروژه های مشابه و یا پروژه های درسی پایان ترم برای دروس رشته کامپیوتر استفاده نمایید.

 

برای طراحی جداول و ذخیره داده های پروژه video club از بانک اطلاعاتی SQL server استفاده شده است. قبل از اجرای برنامه باید فایل مربوط به پایگاه داده را روی sql سیستم تان پیوست کنید.

 

بانک اطلاعاتی این پروژه جالب شامل جداول زیر می باشد:

جدول tblmoshtary: اطلاعات مربوط به مشتری و نام و نام خانوادگی و ... در این جدول ذخیره می گردند.

جدول tbLfilm : در این جدول اطلاعات کامل مروبط به فیلم های ویدیو کلوپ ذخیره می گردند.

جدول tbLkeraye : کلیه اطلاعات مربوط به فیلم های کرایه داده شده  و مشتریانی که فیلم را کرایه کرده اند، درد این جدول ذخیره و درج می شوند.

جدول tblusers  : اطلاعات کاربران نرم افزار مدیریت video club در این جدول ذخیره می شوند.

 

پروژه مربوط به سیستم رسانه تصویری، شامل امکانات و فرم های زیر می باشد:

در این سیستم 11 فرم با قابلیت های زیر طراحی شده اند:

 

1- فرم Login یا ورود  (frmlogin )

بعد از وارد کردن اطلاعات کاربری و کلیک روی دکمه ی ورود با استفاده از تابع GMD رمز عبور را تبدیل کرده وبا مقدار داخل بانک مقایسه کنیم اگر با هم برابر بود کاربر را به فرم اصلی منتقل می کنیم و اگر برابر نبود پیغام رمز عبور اشتباه است نشان داده می شود .

 

2- فرم اصلی ( frmmain )

در این فرم از mermsbrp , tabcontrol  استفاده کرده ایم .

در این فرم کاربر می تواند لیست فیلم ها و مشتریان را مشاهده کند وبر اساس نام جستجو کند و یا فیلم یا مشتری خاصی را بعد از انتخاب کردن از دیتا گردید ویو (DataGridviwe)  حذف کند .

 

3- فرم اضافه کردن مشتری (frmAddmoshtary )

وقتی کاربر در فرم اصلی بر روی دکمه ی Add کلیک کند این فرم نمایش داده می شود و کاربر می تواند اطلاعات مشتری جدید را وارد کرده و ثبت کند و یا انصراف بدهد.

 

4- فرم ویرایش مشتری   (frmEditmoshtary)

برای ویرایش مشتری کاربر باید در فرم اصلی مشتری مورد ها را از (DabaGrid view)  انتخاب کند و روی دکمه ی  Edit کلیک کند ، بعد از کلیک فرم ویرایش مشتری نمایش داده می شود .

که اطلاعات قبلی مشتری وجود دارد و کاربر می تواند هر کدام را که خواست تغییر دهد و دکمه ی ثبت ویا انصراف را کلیک کند .

 

5- فرم اضافه کردن فیلم   frmAdd film

مانند اضافه کردن مشتر

 

6- فرم ویرایش فیلم  frm Edit  film

 مانند ویرایش مشتری

 

7- فرم امانت دادن فیلم   (frm keraye )

در این فرم از  Groupbox  استفاده کرده ایم .

در Groupbox1  لیست مشتریان نشان داده می شود که کاربر می تواند براساس نام جستجو انجام دهد  در Groupbox2   لیست فیلم ها نشان داده می شود که کاربر می تواند براساس نام فیلم جستجو کند  در Groupbox3   لیست کلیات امکانات نشان داده می شود .

عملیات به اینصورت است که کاربر از Groupbox1  مشتری مد نظر را انتخاب می کند و از Groupbox2 فیلم مدنظرش را انتخاب می کند و مبلغ کرایه را وارد می کند و دکمه ی امانت را کلیک می کند در اینجا برنامه و تعداد فیلم را چک می کند  اگر تعداد فیلم مضر باشد پیغامی نشان داده می شود که تعداد امانت دادن این فیلم بیشتر ازحد مجاز می باشد اگر تعداد فیلم مضر نباشد از تعداد فیلم یک واحد کم می شود اطلاعات ثبت می شود و در Groupbox3 نمایش داده می شود .

 

8- فرم برگشت امانت  (Frm bargasht)

کاربر در این فرم از  DatoGridview1  می تواند مشتری مورد نظر را جستجو کرده وانتخاب کند بعد از انتخاب کردن مشتری در DatoGridview2    لیست تمام فیلم هایی که این مشتری به امانت برده است نمایش داده می شود و اگر فیلمی را به امانت نبرده باشد پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری هیچ فیلمی را به امانت نبردعه است . از DatoGridview2   فیلمی را که مشتری برگشت داده را انتخاب می کنیم و دکمه محاسبه را کلیک می کنیم . برنامه محاسبه می کند که آیا مشتری تأخیر داشته است یا خیر اگر تأخیر نداشته باشد پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری تأخیر نداشته بعد از محاسبه اطلاعات نمایش داده می شود و سپس بعد از کلیک بر روی دکمه ی ثبت اطلاعات ثبت می شود و به تعداد فیلم یک واحد اضافه می شود .

اگر مشتری تأخیر داشته باشد . ( بیشتر از 20 روز ) پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری x روز تأخیر داشته و جریمه می شود لطفاً مبلغ جریمه به ازای هر روز را وارد کنید و دکمه ی ادامه را کلیک کنید بعد از وارد کردن مبلغ جریمه به ازای هر روز توسط کاربر میزان جریمه کل (xx  مبلغ جریمه ) و میزان کرایه و مبلغ کل ( میزان کرایه + جریمه کل ) به کاربر نمایش داده می شود و بعد از زدن دکمه ی ثبت اطلاعات ثبت شده و به تعدادفیلم یک واحد اضافه می شود .

قابل ذکر است که در هنگام انتخاب فیلم از DatoGridview2  و زدن دکمه ی محاسبه ، اگر فیلم قبلاً محاسبه و ثبت شده باشد پیغامی نمایش داده می شود که این فیلم قبلاً محاسبه و ثبت شده است .

 

9- فرم گزارش مشتری  ( frmreportmoshtary)

در این فرم کل اطلاعات مشتریات نمایش داده می شود ( اطلاعات از قبیل اینکه چه مشتریانی چه فیلم هایی را در چه تاریخی با چه مبلغ کرایه ای و مبلغ جریمه و.....)

در این فرم کاربر می تواند مشتریان خاص را براساس نام جستجو کند ، و اطلاعات یک مشتری یا تعداد خاص و یا مشتریان را می تواند چاپ کند .

 

10-فرم گزارش در آمد  (frm daramad)

در این فرم کاربر تاریخ را تعیین می کند که از چه تاریخی تا چه تاریخی را می خواهد در آمد محاسبه شود .بعد از زدن دکمه ی محاسبه برنامه تاریخ شمسی وارد شده توسط کاربر را به تاریخ میلادی تبدیل می کند و در جدول کرایه جستجو می کند و اطلاعات بین تاریخ وارد شده را نمایش می دهد و در آخر یک Lable  میزان جمع کل را نمایش می دهد. در اینجا کاربر می تواند اطلاعات را چاپ کند .

 

11- فرم ویرایش اطلاعات کاربر (frmEdit duser)

در این فرم کاربر ابتدا رمز قبلی و رمز جدید تکرار رمز را وارد کرده و دکمه تغییر را کلیک می کند . با استفاده از تابع GMP رمز قبلی تبدیل شده و با مقدار داخل بانک مقایسه می شود و اگر برابر نبود پیغامی نمایش داده می شود که رمز قبلی اشتباه است اگر برابر بود دوباره رمز جدید و تکرار رمز را با هم مقایسه می کند  اگر برابر نبود پیغامی نمایش می دهد که تکرار رمز اشتباه است . اگر برابر بود توسط تابع GMPتبدیل می شود و در بانک  ذخیره می شود . و پیغامی نمایش داده می شود که رمز تغییر یافت .  

 

 

بصورت رایگان از این قسمت سورس پروژه سیستم ویدئو کلوپ را دانلود کنید

حجم فایل : 3.78  MB

 



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












5
نظرات
  • user avatar محمد:
    ۱۹:۵۷:۵۹ __ ۱۳۹۴/۰۳/۰۳

    سلام خسته نباشیدلینک دانلودش کجاست؟؟؟

  • user avatar مدیریت سایت:
    ۲۲:۵۵:۱۶ __ ۱۳۹۴/۰۳/۰۳

    با سلام ، لینک دانلود اصلاح شد

  • user avatar مهسا:
    ۲۲:۲۸:۰۱ __ ۱۳۹۴/۰۵/۰۸

    سلام با تشکر از شما به خاطر سورس کد هایی که در سایت قرار دادید .ممنون.

    مدیریت سایت :
    سپاس
  • user avatar حسین.م:
    ۰۸:۰۷:۴۵ __ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

    سلام .هنوز چک نکردم ولی ممنون از شما

  • user avatar ن-س:
    ۱۳:۱۸:۱۱ __ ۱۳۹۵/۰۵/۱۷

    با سلام . ضمن تشکر از مطالب مفیدتون . لطفا میشه راهنمایی کنید از چه طریق می تونم به محیط کدنویسی پروژه برم

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
برنامه سیستم ویدئو کلوپ برای پروژه های درسی سی شارپدانلود سورس پروژه video club در زبان #Cسورس کد طراحی نرم افزار مدیریت ویدیو کلوپ با سی شارپسفارش سورس پروژه ویدئو کلوپ با زبان #cسورس برنامه csharp مدیریت کلوپ رسانه های تصویریدانلود رایگان طراحی نرم افزار سی شارپ سیستم video کلوپپیاده سازی پروژه مدیریت سیستم ویدئو کلوپ در زبان csharpتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php