advertise laitec sharif univercity
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، سیستم داروخانه

10000 تومان
دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم  کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

10000 تومان
دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

10000 تومان
دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

دانلود پروژه وب سایت هتل با HTML و ASP.NET

10000 تومان

دانلود سورس پروژه چت روم Chat Room با Asp.net

سورس کدی که در این پست میبینید، پروژه چت روم Chat Room میباشد که با استفاده از زبان طراحی وب Asp.net و زبان برنامه نویسی #C نوشته شده است.
دانلود سورس پروژه چت روم Chat Room با Asp.net

دانلود سورس پروژه چت روم Chat Room با Asp.net

سورس کدی که در این پست میبینید، پروژه چت روم Chat Room میباشد که با استفاده از زبان طراحی وب Asp.net و زبان برنامه نویسی #C نوشته شده است.

میتوانید این سورس پروژه جالب را بصورت رایگان دانلود کنید و از آن بهره بگیرید.

سورس برنامه چتروم شامل سه صفحه جالب میباشد که هر کدام خیلی جالب طراحی و پیاده سازی شده اند و از متدهای جاوا اسکریپت نیز در آنها استفاده شده است.

در این سورس، کدهای ساده و خیلی جالبی برای شبیه سازی برنامه chat room نوشته شده اند، طراحی اتاق چت نیز ساده و با استفاده از جدولی انجام شده است.

 

همانطور که گفتیم این برنامه  جالب شامل سه صفحه به شرح زیر میباشد:

صفحه لاگین : این صفحه، که صفحه ورود کاربر به چتروم است شامل یک پنل برای وارد کردن "نام کاربری" و همچنین دکمه "login" میباشد. در این صفحه با وارد کردن نام کاربری توسط کاربر، یک Session به نام کاربر ایجاد میشود که تا زمانیکه کاربر از برنامه خارج شود فعال می ماند، تا کاربران دیگر نتوانند به صفحه آن وارد شوند و اطلاعات وارد شده توسط او را ببینند. 

صفحه انتخاب اتاق چت : کاربر پس از لاگین کردن وارد صفحه انتخاب اتاق خاصی میشود، در این قسمت سه نوع Room برای چت آماده شده اند از جمله: Sports، Music و Software در صورت نیاز میتوانید صفحات دیگری نیز وارد کنید. کاربر پس ازانتخاب با کلیک روی گزینه "join" وارد چتروم مشخص شده میشود.

صفحه chat Room : این صفحه از پروژه نیز بسیار ساده و زیبا طراحی شده است که شامل یک باکس جهت نمایش پیام های کاربران چتروم، باکسی جهت نمایش نام کاربری اعضای اتاق چت و همچنین یک تکست باکس برای وارد کردن پیام کاربر فعلی برنامه میباشد و پیام های وارد شده کاربر از طریق متدهای جاوا اسکریپت و بدون نیاز به رفرش کردن صفحه به نمایش در می آیند.

 

توجه داشته باشید که در این سورس کد از هیچ بانک اطلاعاتی استفاده نشده است و ورود و خروج کاربران تنها از طریق session که مطابق نام کاربری کاربر است، چک میشود.

 

 

بصورت رایگان سورس برنامه Chat Room را از این قسمت دانلود نمایید

حجم فایل :  920  KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
سفارش پروژه ای اس پی دات نت چت رومدانلود سورس پروژه چتروم در ای اس پی دات نتسورس کد برنامه چتروم با ای اس پیسفارش رایگان سورس asp.net برنامه چت رومسفارش سورس برنامه اتاق چت در ASp.netدانلود رایگان پروژه chat room با Asp.netدانلود سورس کد asp.net پروژه چت روومسورس کد پروژه chat room با ای اس پی دات نتسورس پروژه chat room با aspتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php