advertise laitec sharif univercity
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان

الگوریتم غرق کردن در شبکه

الگوریتم ایستای دیگر ، غرق کردن است که در آن ، هر بسته ورودی به تمام خطوط خروجی به جز خطی که از آن آمده است ارسال می شود . این الگوریتم ، بسته های تکراری زیادی ایجاد می کند .
الگوریتم غرق کردن در شبکه

الگوریتم غرق کردن در شبکه

 

الگوریتم ایستای دیگر ، غرق کردن است که در آن ، هر بسته ورودی به تمام خطوط خروجی به جز خطی که از آن آمده است ارسال می شود . این الگوریتم ، بسته های تکراری زیادی ایجاد می کند ، مگر این که تدبیری اندیشیده شود که این کار را کند نماید . یکی از مقیاس ها ، قرار دادن شمارنده جهش در سرآیند هر بسته است مقدار این شمارنده در هر جهش بسته یک واحد کم می شود . وقتی این شمارنده به صفر رسید ، بسته دور انداخته می شود . ایده آل این است که مقدار اولیه شمارنده جهش برابر با طول مسیر از منبع به مقصد قرار گیرد . اگر فرستنده طول مسیر را نداند ، می تواند مقدار آن را برابر با بدترین حالت ، یعنی ، قطر کامل زیر شبکه ، قرار دهد .

تکنیک دیگر برای محدود کردن الگوریتم غرق کردن این است که بسته هایی که تاکنون ارسال شده اند مشخص باشند ، تا مجددا ارسال نگردند . یک روش انجام این کار این است که مسیر یاب منبع ، دربسته هایی که از میزبان هایش دریافت می کند ، شماره ترتیبی را قرار دهد . در این صورت هر مسیر یاب به ازای هر مسیر یاب منبع به لیستی نیاز دارد تا مشخص کند کدام شماره ترتیب هایی که تاکنون از منبع ارسال شدند ، دریافت گردیدند . اگر بسته ورودی در آن لیست موجود باشد ؛ ارسال نشده است .

برای جلوگیری از رشد بی رویه لیست ، هر لیست باید دارای شمارنده ای به نام kباشد ؛ معنایش این است که تمام شماره ترتیب ها از 1 تا k  مشاهده شده اند . وقتی بسته ای دریافت می شود ، به راحتی می توان تشخیص داد که آیا تکراری است یا خیر . اگر تکراری باشد ، از آن صرف نظر می گردد . علاوه براین ، به لیست کامل کمتر از k نیازی نیست ، زیرا k آن را خلاصه می کند .

شکل خالصی از الگوریتم غرق کردن که عملی تر است ، غرق کردن انتخابی نام دارد . در این الگوریتم ، مسیریاب ها هر بسته ورودی را به تمام خطوط خروجی نمی فرستند ، فقط به خط هایی می فرستند که تقریبا در جهت درستی منتقل می شوند . کمتر اتفاق می افتد بسته ای که می خواهد به غرب برود به خطی در قسمت شرق ارسال شود ، مگر اینکه توپولوژی ویژه ای به کار گرفته شود و مسیریاب به این حقیقت مطمئن باشد .

الگوریتم غرق کردن ، در اغلب کاربردها عملی نیست ، اما کاربردهایی دارد . به عنوان مثال ، در کاربردهای نظامی ، که لازم است در هر لحظه ، بیت هایی برای بسیاری از مسیریاب ها ارسال شود ، الگوریتم غرق کردن توانمند مطلوب است . در کاربردهای بانک اطلاعاتی توزیع شده ، گاهی لازم است تمام بانک های اطلاعاتی به طور همزمان نوسازی شوند . سومین کاربرد غرق کردن این است که می تواند به عنوان مقیاس برای مقایسه با سایر الگوریتم های مسیر یابی به کار گرفته شوند . غرق کردن ، همواره کوتاه ترین مسیر را انتخاب می کند ، زیرا تمام مسیر های ممکن را به طور موازی آزمایش می کند . در نتیجه ، هیچ الگوریتم دیگری نمی تواند تاخیر کمتری ایجاد نماید (اگر سربار حاصل از خود فرآیند غرق کردن را نادیده بگیریم) .

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
نحوه کار با الگوریتم غرق کردن در شبکهدانلود سورس کد الگوریتم غرق کردن در شبکهنحوه نوشتن و درک کردن الگوریتم غرق کردن در شبکهآموزش پیاده سازی الگوریتم غرق کردن در شبکهالگوریتم غرق کردن در شبکه چگونه استالگوریتم مسیریابی غرق کردن در شبکه چیستتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php