advertise laitec sharif univercity
دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

10000 تومان
دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان

تفاوت بین mobile website و mobile application چیست؟

وب سایت های موبایل و اپلیکیشن ها ممکن است در اولین نگاه خیلی شبیه به هم به نظر بیایند و تعیین اینکه کدام یک برای نیازشما مناسب ترند به چند فاکتور از جمله : مخاطبین، بودجه های موجود، هدف در نظر گرفته شده و ویژگی های مورد نیاز ، بستگی دارد.
تفاوت بین mobile website و mobile application چیست؟

تفاوت بین mobile website و mobile application چیست؟

 اگر شما برای انتشار یک حضور mobile برای بیزینس یا سازمان خود برنامه ریزی کرده اید، یکی از اولین سوالاتی که به احتمال زیاد به ذهن شما خطور خواهد کرد این است که آیا شما می خواهید یک mobile application برای دانلود کردن app توسط کاربران ایجاد کنید یا mobile website و یا هر دو.

وب سایت های موبایل و اپلیکیشن ها ممکن است در اولین نگاه خیلی شبیه به هم به نظر بیایند و تعیین اینکه کدام یک برای نیازشما مناسب ترند به چند فاکتور از جمله : مخاطبین،  بودجه های موجود، هدف در نظر گرفته شده و ویژگی های مورد نیاز ، بستگی دارد.

 

تفاوت بین mobile Website و App

قبل از اینکه بتوانید مزایای یک وب سایت موبایل را در مقایسه با برنامه های کاربردی ارزیابی کنید، باید تفاوت عمده این دو را درک کنید. هم App ها و هم websiteهای موبایل در دستگاه های دستی مانند تلفن های هوشمند (بعنوان مثال آیفون، آندروید و Blackberry) و تبلت ها قابل دسترسی هستند.

وب سایت موبایل، شبیه هر وب سایت دیگری است که شامل صفحات HTML مبتنی بر مرورگری است که با هم ارتباط دارند و بر روی اینترنت (روی شبکه های متداول موبایل از جمله wifi، 3G و 4G) قابل دسترسی هستند.  مشخصه آشکار برای تشخیص وب سایت های موبایل از وب سایت های استاندارد این است که وب سایت mobile برای اینترفیس صفحه نمایش و صفحه لمسی دستی کوچکتر طراحی شده است.

مانند هر وب سایتی، وب سایت های موبایل می توانند متن محتوا، داده ها، تصاویر و ویدئو را نمایش دهند. آنها همچنین می توانند به ویژگی های مخصوص موبایل از جمله کلیک برای تماس (برای شماره گیری یک شماره تلفن) یا نقشه مبتنی بر موقعیت مکانی ، دسترسی داشته باشند.

Application ها برنامه های واقعی هستند که بر روی دستگاه تلفن همراه شما دانلود و نصب شده اند، به جای اینکه در یک مرورگر ارائه شده باشند. کاربران از پورتال های دستگاهی خاصی مانند App Store اپل، Android Market و Blackberry App World برای پیدا کردن و دانلود نرم افزار و برنامه ها برای سیستم عامل های خود استفاده می کنند.

 

کدام بهتر است، اپلیکیشن موبایل یا وب سایت موبایل؟

هنگامی که باید برای ایجاد یک برنامه محلی و یا یک وب سایت mobile تصمیم گیری کنید، مناسب ترین انتخاب شما بستگی به هدف نهایی شما دارد. اگر شما در حال توسعه بازی های تعاملی هستید، اپلیکیشن بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اما اگر هدف شما ارائه محتوای موبایل خودمانی و دوستانه برای گسترده ترین مخاطبان ممکن است، احتمالا راهی که باید انتخاب کنید، وب سایت موبایل می باشد.

بطور کلی، در توسعه حضور وب موبایل، mobile website باید اولین گام انتخابی شما باشد در حالیکه، یک اپلیکیشن، برای توسعه یک برنامه کاربردی برای یک هدف بسیار ویژه مناسب است که نمی تواند به طور موثر از طریق یک مرورگر وب انجام شود.

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
آشنایی با وب سایت های mobileمقایسه وب سایت موبایل و برنامه های mobileمعرفی وب سایت های موبایل و اپلیکیشن هاانتخاب مناسب بین mobile website و mobile applicationتفاوت بین mobile Website و Appmobile website چیست؟معرفی App mobileاپلیکیشن موبایل بهتر است یا وب سایت موبایل؟تفاوت های وب سایت های موبایل و برنامه های کاربردیApplication چیست؟آشنایی با برنامه های کاربردی تلفن های هوشمندچگونه از بین وب سایت موبایل و اپلیکیشن یکی را انتخاب کنیم؟ لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php