advertise laitec sharif univercity
سیستم اتوماسیون دهیاری ، پروژه مهندسی نرم افزار

سیستم اتوماسیون دهیاری ، پروژه مهندسی نرم افزار

10000 تومان
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان

لایه پیوند داده ها در اینترنت

اینترنت متشکل از ماشین های مستقل (میزبان ها و مسیریاب ها) و سازمان ارتباطی است که برای اهدافی مثل ترافیک نقطه به نقطه و ترافیک خانگی به ISP ، به قرارداد PPP نقطه به نقطه نیاز دارد
لایه پیوند داده ها در اینترنت

لایه پیوند داده ها در اینترنت

اینترنت متشکل از ماشین های مستقل (میزبان ها و مسیریاب ها) و سازمان ارتباطی است که آنها را به هم متصل میکند. در داخل یک ساختمان، شبکه های محلی برای ارتباطات داخلی به کار می روند، اما اغلب سازمان ها از خطوط اجاره ای نقطه به نقطه استفاده می کنند. در اینجا قراردادهای لایه پیوند داده ها در خطوط نقطه به نقطه را بررسی خواهیم کرد.

در عمل، ارتباط نقطه به نقطه در دو وضعت مورد استفاده قرار گرفت.

نخست، هزاران سازمان دارای یک یا چند شبکه محلی اند که هر کدام دارای چند میزبان (کامپیوترهای شخصی، ایستگاه های کاری، کارگزار و غیره) و یک مسیریاب (یا یک پل که عملکرد انها یکسان می باشد) است. اغلب مسیریاب ها به شبکه محلی ستون فقرات به هم متصل شده اند. معمولا تمام اتصالات به دنیای خارج از طریق یک یا دو مسیریاب می گذرد که دارای خطوط اجاره ای نقطه به نقطه برای ارتباط با مسیریاب های راه دور است. این مسیریاب ها و خطوط اجاره ای انها هستند که زیرشبکه های ارتباطی را تشکیل می دهند و اینترنت بر آنها بنا نهاده شده است.

وضعیت دوم که در آن خطوط نقطه به نقطه نقش مهمی را در اینترنت بازی میکند، از میلیون ها نفر تشکیل شده است که به وسیله مودم ها و خطوط تلفن شماره گیری به اینترنت وصل می شوند. معمولا آنچه که اتفاق می افتد این است که pc خانگی کاربر با مسیریاب ISP تماس می گیرد و سپس بعنوان میزبان پروپا قرص اینترنت عمل میکند.

تنها تفاوت این شیوه عملکرد با خطوط اجاره ای بین PC و مسیریاب این است که در خطوط اجاره ای اگر کاربر به تماس خاتمه داد اتصال قطع می شود.

در اتصال خط اجاره ای مسیریاب و اتصال شماره گیری مسیریاب به میزبان، به چند قرارداد پیوند داده ای نقطه به نقطه نیاز است تا قاب بندی، کنترل خطا، و سایر وظایف پیوند داده ها را انجام دهند. یکی از آنها PPP است که در اینترنت به کار می رود.

 

PPP – قرارداد نقطه به نقطه

اینترنت برای اهدافی مثل ترافیک نقطه به نقطه و ترافیک خانگی به ISP ، به قرارداد نقطه به نقطه نیاز دارد. این قرارداد PPP است که در RFC 1661 تعریف شد و توضیحاتش بیشتر در چندین RFC دیگر آمده است. PPP تشخیص خطا را اداره میکند، قراردادهای چندگانه را پشتیبانی میکند، اجازه می دهد آدرس های IP در زمان اتصال مبادله شوند، تایید را ممکن می سازد و خواص دیگری را نیز داراست.

PPP سه خاصیت دارد:

► روش قاب بندی که  انتهای قاب و شروع قاب بعدی را مشخص میکند. فرمت قاب نیز تشخیص خطا را اداره می کند.

► قرارداد کنترل پیوند برای فعال کردن خطوط، تست آنها، گزینه های مذاکره و غیرفعال کردن آنها در صورت عدم نیاز. این قرارداد LCP (قرارداد کنترل پیوند) نام دارد. مدارهای همگام و ناهمگام و کدگذاری بایتی و بیتی را پشتیبانی می کند.

► روشی برای مذاکره در مورد گزینه های لایه شبکه، بطوریکه مستقل از قرارداد لایه شبکه به کار گرفته می شود . این روش، باید برای هر لایه شبکه، NCP (قرارداد کنترل شبکه) متفاوتی داشته باشد.

 

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
معرفی قراردادهای اینترنت برای ترافیک داده ایخطوط اجاره ای نقطه به نقطه در internetقراردادهای لایه پیوند داده ها در خطوط نقطه به نقطهقراردادهای مورد نیاز در اینترنتآشنایی با PPP در intenrtخاصیت های قرارداد PPP مربوط به لایه پیوند داده های اینترنتPPP در اینترنت چیست؟وضعیت های خطوط نقطه به نقطه در اینترنتمعرفی قرارداد نقطه به نقطه در ترافیک های اینترنتتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php