advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

99000 تومان
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم  کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان

تست صفحات وب سایت

در تست صفحات وب سایت لازم است که آنها را برای پشتیبانی مرورگرهای مختلف امتحان کنید و همچنین مطمئن شوید که HTML شما معتبر است و لینک های شما درست آدرس دهی شده اند.
تست صفحات وب سایت

تست صفحات وب سایت

اگر شما انتظار دارید هر کسی به بازدید صفحات سایت شما بیاید، تست صفحات وب حیاتی است. لازم است که آنها را برای پشتیبانی مرورگرهای مختلف امتحان کنید و همچنین مطمئن شوید که HTML شما معتبر است و لینک های شما درست آدرس دهی شده اند.

 

تست مرورگر

تست صفحات وب در مرورگرهای مختلف، بسیار مهم است. اگر شما آن را از قلم بیندازید، ممکن است بعضی مخاطبان چیزی کاملا متفاوت از آنچه شما با طراحی خود در نظر داشتید را مشاهده کنند.

► چه موقع تست انجام شود؟

این ممکن است کم اهمیت جلوه کند ولی شما باید به هشدارها توجه داشته باشید. اگر شما خیلی زود تست را انجام دهید و معلوم شود که مجبور به اعمال تغییرات زیادی هستید، احتمالا باید زمانی را نیز صرف تست دوباره وب سایتتان کنید. به همین دلیل است که شما باید طراحی را هنگامی که مشتری از آن راضی است، تست نمایید. در حالت ایده آل، شما باید فقط یک بار برای اجرای اولیه، و یک بار دیگر برای هر تغییری در درخواست مشتری ، در صورت لزوم ، تست را انجام دهید.

► چه چیزی تست شود؟

شما باید یک لیست از پیش تعریف شده از مرورگرها برای تست داشته باشید. چرا که آن به شما یک مجموعه کامل از اهداف برای انجام کنترل کیفیت در پیاده سازی طرحهایتان را میدهد.

علاوه بر این، برخی از مشتریان ممکن است با خواسته های خود برای آزمایش آمده باشند. اگر درخواست آنها طوری است که در نظر شما غیر منطقی است، شما باید در این مورد با مشتریان خود صحبت کنید و انتظارات آنها را مدیریت کنید.

در تست وب سایت، اول مطمئن شوید که طراحی شما تمام مرورگرهای مدرن را تحت پوشش قرار میدهد. یعنی آخرین نسخه از فایرفاکس، کروم، اپرا، اینترنت اکسپلورر (IE)، و صفری (و شاید از Konqueror اگر شما دسترسی به آن دارید). بسیاری از آنها باید یک سیستم به روز رسانی مناسب و معقول را دارا باشند. اگر نه، مرورگرهایی غیر از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر با رندر خود بین نسخه ها، حداقل تا کنون بسیار سازگار هستند.

در مرحله دوم، باید تمام نسخه های قبلی IE شما از 7 به بالا باشند. این آسان است اگر شما به یک دستگاه ویندوز دسترسی داشته باشید، در غیر اینصورت، ممکن است به استفاده از شبیه ساز و یا یک سرویس تست مرورگر نیاز پیدا کنید. نکته خوب این است که ابزار توسعه دهنده F12 در IE9 به شما اجازه شبیه سازی نسخه های 7 و 8 را میدهند، بنابراین شما نیازی به نصب نسخه جداگانه برای نسخه های مختلف نخواهید داشت.

علاوه بر این، اگر شما در مورد مرورگرهای تلفن همراه نگران هستید، لازم است برای آنها نیز وب سایتتان را تست کنید. بهتر است روی سیستم عامل های گوشی همراه ios  و android تمرکز کنید.

 

تست طراحی صفحات وب سایت

باید یاد بگیرید چگونه وب سایت خود را تست کنید، بطوریکه آنها در بسیاری از مرورگرها به خوبی کار کنند. همچنین باید یاد بگیرید که اگر در طول آزمایش مشکلی پیش آمد، چه کار کنید و چگونه تغییراتی که پس از کامل شدن تست به وجود می آیند را تست کنید.

► چگونه تست کنید؟

تست وب سایت خود را به اندازه کافی برای ایجاد چند نمونه آزمون ساده (مفهوم طراحی نرم افزار) جدی بگیرید، شما همچنین باید آنها را حداقل تا حدی متوسط مستندسازی کنید. به عنوان مثال، شما میتوانید نتایج مورد انتظار خود را لیست کنید، تصاویر را برای هر جفت "مرورگر و موضوع تست" ذخیره کنید و یادداشتی از آنچه مشکل ساز است و باید رفع شود، اضافه کنید. شما همچنین باید تاریخ تست و شاید ID بازنگری نسخه سیستم کنترلی که طراحی تست شما براساس آن است ، را نمایش دهید. اگر از آزمون خود نتیجه میگیرید که باید بخشی را اصلاح کنید، پس از اعمال تغییرات و اصلاحات، باید یک آزمون دوم نیز منحصرا برای بخش هایی که تحت تاثیر تغییرات قرار میگیرند، انجام دهید. شما باید این مرحله را تا زمانیکه مطمئن شوید طراحی شما به اندازه کافی برای همه مرورگرهایی که تست کرده اید، خوب است ،تکرار کنید.

► مشکلات هنگام تست

گاهی اوقات یک دوره تست پیچیده میشود یا وارد یک چرخه تکرار میگردد. این خطا ممکن است به دلیل پیچیدگی طراحی، دشواری نیازمندیها، انتخاب انواع مرورگرها برای تست و یا ترکیبی از همه اینها باشد. اگر مرورگر مشکل ساز از خانواده اینترنت اکسپلورر است، شما میتوانید از توضیحات شرطی برای لود کردن یک stylesheet سفارشی برای مشکل خود، استفاده کنید. ممکن است شما در برخی موارد که چیزی در بین تمام مرورگرها قابل دستیابی نیست، به استفاده از تکنولوژی های مختلفی چون Adobe Flash یا کتابخانه JavaScript ، نیاز داشته باشید.

اگر شما نمیتوانید مشکلتان را با روشهای فوق رفع کنید، شما باید یک توافق کنید. به منظور رفع مشکل، میتوانید هر کدام از این گزینه ها را برای بازنگری طراحی انتخاب کنید، استفاده از یک رویکرد متفاوت، در صورت امکان الزامات را سهولت میبخشد، و یا شاید به عنوان آخرین چاره، انتخاب یک مرورگر از روی اجبار منجر به سیر نزولی میشود.

 

► تست تغییرات اضافه شده

نکته مهم تخمین این است که چه تغییراتی بیشترین تاثیر را خواهند داشت و تست خود را روی این قسمتها متمرکز کنید. این برآورد باید بر دانش شما از HTML و  CSS و روی سابقه تغییراتی که شما در این پروژه داشته اید، رسم شود. اگر شما میدانید که تغییراتی که اعمال میکنید، در یک مرورگر خاص پشتیبانی نمیشود، یا میدانید که با ظاهر متفاوت نمایش داده میشود، آن را تست کنید. همچنین اگر آن شامل یک تکنولوژی جدید است، آن را تست کنید. 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
تست وب سایت به چه منظور است؟تست طراحی وب سایت چه چیزی در وب سایت تست شود؟مشکلات هنگام تست وب سایتچه موقع تست وب سایت انجام شود؟تست بخش طراحی وب سایتوب سایت چگونه تست میشود؟تست ظاهر وب سایت در مرورگرهای مختلفتست تغییرات اضافه شده در سایتتست وب سایت چیست؟وب سایت چگونه آزمایش میشود لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php