advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

10000 تومان
دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

10000 تومان

کیفیت وب سایت

با استفاده از جدیدترین استانداردهای وب از جمله HTML5، استفاده از فایلهای CSS جداگانه، اعتبارسنجی و ... ،کیفیت وب سایت خود را بهبود ببخشید
کیفیت وب سایت

کیفیت وب سایت

با استفاده از جدیدترین استانداردهای وب کیفیت وب سایت خود را بهبود ببخشید.

 

• از HTML 5 استفاده کنید

صفحات خود را با استفاده از آخرین نسخه استاندارد HTML5 بنویسید. همه صفحات HTML شما باید شامل عنصر (DOCTYPE)   که نسخه های HTML سازگار را معرفی میکند، باشند. DOCTYPE اطلاعات مهمی را در اختیار مرورگر شما قرار میدهد، و مرورگر به کمک آن اطلاعات می تواند صفحه شما را سریع تر و به طور مداوم براگذاری کند. بیانیه DOCTYPE همچنین اجازه می دهد تا نرم افزار اعتبارسنجی برای سینتکس صفحه شما را بررسی نماید.

 

 از فایل های جدای CSS استفاده کنید

استفاده از CSS یک روش ارجح برای جدا کردن محتوا از استایل، در وب سایت های با کیفیت است. استفاده از CSS برای بهبود کیفیت وب سایت و افزایش خوانایی برای بسیاری از مرورگرهای مختلف، کاربرد دارد. سبک (اندازه، فونت، رنگ، و ...) باید خارج از صفحات وب، در فایل CSS جداگانه ذخیره شوند. استفاده از یک فایل CSS جداگانه نیز تا حد زیادی هزینه های توسعه وب سایت شما را کاهش میدهد. با یک فایل CSS جداگانه شما می توانید استایل عناصر HTML کل سایت را با بازنویسی یک خط از کد تغییر دهید. اگر شما از CSS در داخل صفحات خود استفاده کنید، مجبورید برای ویرایش تمامی این صفحات را تغییر دهید.

 

 اعتبار سنجی وب سایت

اعتبار سنج یک برنامه نرم افزاری است که می تواند صفحات وب شما را برای داشتن استانداردهای وب بررسی نماید. هنگام بررسی داکیومنتهای HTML و CSS، توسط اعتبار سنج، اعتبارسنج لیستی از خطاهایی را که، با توجه به استانداردهای انتخاب شده ی شما، پیدا کرده است برمیگرداند.

 

 نام (title) سایت

عنصر" title "یکی از مهم ترین عناصر HTML است. عملکرد اصلی آن توصیف محتوای یک صفحه وب است. حتی اگر عنوان یک بخش قابل مشاهده از صفحه وب شما نباشد، به دلایل زیر برای کیفیت وب سایت شما مهم است:

  در لیست های موتور جستجو قابل مشاهده خواهد بود.

  در نوار عنوان مرورگر قابل مشاهده است.

  در bookmark به کاربر نشان داده خواهد شد.

  عنوان باید تا حد امکان کوتاه و توصیفی باشد.

اطمینان حاصل کنید که عنوان با محتوایی که کاربر به دنبال آن است، مطابقت داشته باشد.

 

 عناصر عنوان سایت

عنصر h1 برای توصیف عنوان اصلی یک صفحه وب استفاده می شود.

از آنجا که برخی از مرورگرهای وب به طور پیش فرض عنصر h1 را در یک فونت بسیار بزرگ نمایش میدهند، برخی از توسعه دهندگان وب ازعنصر h2 به جای عنصر h1 برای عناوین اصلی استفاده میکنند. این باعث میشود موتورهای جستجو و نرم افزار های دیگر که سعی میکنند ساختار صفحه وب را درک کنند، به اشتباه بیفتند. از h1 برای عنوان اصلی، و از h2 وh3 برای عنوان سطح های پایین تر استفاده کنید.

 

 مجموعه کاراکترها

همه استانداردهای W3C (از سال 1996) یک مجموعه کاراکتر های داخلی به نام یونیکد (ISO 10646) را تعریف کرده اند. همه مرورگرهای وب مدرن از این مجموعه کاراکتر های داخلی استفاده میکنند. اکثر اسناد انتقالی از طریق اینترنت از مجموعه کاراکتر یونیکد استفاده نمیکنند. به همین دلیل مرورگرها و سرورها، باید راهی برای توافق درباره مجموعه کاراکترهای مورد استفاده در ارتباطات بین آنها، داشته باشند.

برچسب زدن هر سند با مجموعه کاراکتر مناسب، برای کیفیت وب سایت شما بسیارمهم است. همیشه در قسمت "head" صفحات HTML خود، عنصر "meta" را به همراه مجموعه کاراکتر مورد نیازتان از جمله ISO-8859-1،  UTF-8،UTF-16 استفاده کنید.

 

 فرمت تاریخ

از فرمتهای خوانا برای نشان دادن تاریخ استفاده کنید که دقیق باشند و بازدیدکنندگان آنرا بفهمند. سازمان استاندارد بین المللی (ISO) فرمت های بین المللی تاریخ را به صورت "yyyy-mm-dd"، معرفی کرده است که در آن  yyyy برای بیان سال، mm برای نشان دادن ماه و dd برای بیان روز میباشد.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
معیارهایی که کیفیت یک وب سایت را بررسی می کننداستانداردهای وب برای کیفیت وب سایتاستفاده از استانداردهای وب برای بهبود کیفیت وب سایتچگونگی استفاده از استانداردهای وب برای کیفیت?what is web qualityچگونگی بهبود کیفیت سایتچگونه کیفیت وب سایت خود را بالا ببریم؟کیفیت وب سایت چگونه بررسی می شود؟تبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php