advertise laitec sharif univercity
سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

10000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان

اسرار طراحی وب سایتهای موفق

نکاتی در مورد طراحی وب سایت های موفق وجو دارد که باید آنها را در وب سایتتان اعمال کنید و به یک سایت موفق با بازدیدکنندگان بسیار دست یابید
اسرار طراحی وب سایتهای موفق

اسرار طراحی وب سایتهای موفق

میخواهید رازهای موفقیت آنها را بدانید؟ حتی بهترین طراحان وب ممکن است یک دوره سقوط را در سبک و قابلیت استفاده تجربه کنند. حتی اگر شما بهترین ومناسبترین قالب را برای وب سایت زیبای خود انتخاب کرده باشید، همیشه امکانات بهتری وجود دارد که شما صفحات وب سایت خود را شخصی تر کنید. تغییرات سبک کوچک اما قابل توجهی را به تصاویر خود اعمال کنید، دکمه های رسانه های اجتماعی و یا هدر علامت تجاری شما می تواند تفاوت بین یک سایت عمومی و فضای آنلاین فوق العاده ای را نشان دهد.

نکاتی در مورد طراحی وب سایت های موفق وجو دارد که باید آنها را در وب سایتتان اعمال کنید و به یک سایت موفق با بازدیدکنندگان بسیار دست یابید.

در اینجا نکاتی را در مورد طراحی برای به موفقیت رسیدن حتمی وب سایتتان معرفی خواهیم کرد:

♦ فضای وب خود را مرتب کنید.

یکی از آسانترین راهها برای اینکه وب سایت شما ظاهر و عملکرد زیبایی داشته باشد، این است که مطمئن باشید که تمام اشیای صفحات شما بطور منظم در جای خود قرار گرفته اند. بهترین راه برای این کار سازماندهی صفحاتتان با هماهنگ کردن اشیای صفحه می باشد.

 

از هدر ثابت استفاده کنید.

یکی از راه های بهترشدن ناوبری وب سایت شما استفاده از هدر ثابت است. هدر ثابت نه تنها عالی به نظر میرسد، بلکه به شما اطمینان میدهد که بازدیدکنندگان وبسایت شما به منوی ناوبری دسترسی داشته اند.

 

آیکون های شبکه های اجتماعی خود را اضافه کنید.

تعداد زیادی تصاویر اجتماعی قابل تنظیم جالب وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. بعد از اینکه آیکونهای اجتماعی مناسب برای استایل وب سایت خود پیدا کردید، فراموش نکنید که کاربران خود را به صفحات رسانه ی اجتماعی خود هدایت کنید. 

 

صفحاتتان را با استایل عوض کنید.

هر کسی به عناصر جالب سورپرایزکننده علاقه دارد. با اضافه کردن انتقال سفارشی بین صفحات وب سایت ، کمی تجربه غیره منتظره به وب سایتتان بدهید. از بین انتقال عمودی یا افقی، محو مقطعی و یا انتقال داخل-خارج ، استایل های مختلف را انتخاب کنید. 

 

فیلترهای لایک اینستاگرام را به عکس هایتان اضافه کنید.

در حال حاضر یکی از داغترین روندها در عکسها ، اضافه کردن فیلترهای سفارشی به عکسهاست. میتوانید بدون ترک وب سایتتان، به عکسهایتان افکت های اینستاگرام را بدهید.

 

♦ تصاویر خود را با گالری های عکس هایلایت کنید.

گالری های عکس های قابل برنامه ریزی یک راه آسان برای ایجاد یک احساس قوی بدون هیچ تلاشی از جانب شماست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تصاویر مناسب برای صفحه خود انتخاب کنید و اجازه دهید گالری تصاویر کار خود را بکند.

 

لوگوی شخصی به هدر وب سایتتان اضافه کنید.

با اضافه کردن یک تصویر جالب به هدر سایت تان، توجه بیشتری را به نام تجاری خود جلب کنید، و به فضای وب خود حالت شخصی و حرفه ای بیشتری بدهید.

 

♦ وب سایت خود را با گالری ویدئو  جذاب کنید .

لازم نیست همه فیلم ها مثل هم به نظر برسند. درست مثل بخش گالری تصاویر که قبلا ذکر کردیم، گالری ویدئو میتواند برای سازماندهی منظم گزینش ویدئوی سایت شما استفاده شود و به صفحه ویتیرین رسانه های شما یک ظاهر شیک بدهد. 

 

♦  صفحه "contact" خود را شخصی کنید.

با اضافه کردن عناصر عملکردی و سرگرم کننده به صفحه contact وب سایتتان ، افراد بیشتری را به مکان فیزیکی خود بفرستید. برخی از سایتهای مورد علاقه ما نقشه های گوگل را به صفحه contact خود اضافه کرده اند و نشانی دقیق و شماره تلفنشان را در اختیار بازدیدکنندگان وب سایتشان قرار داده اند.

 

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
راههای دستیابی به یک وب سایت موفقچه نوع وب سایت هایی به موفقیت می رسند؟چگونه وب سایتی طراحی کنیم که موفق شود؟اسرار نهان در پشت طراحی وب سایتهای موفقرازهای طراحی یک وب سایت موفقنکاتی در مورد طراحی وب سایت های موفقتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php