advertise laitec sharif univercity
دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

10000 تومان
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم  کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

10000 تومان
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

14000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان

اسلایدر تصاویر-کجا،چگونه وچرا ازآنها در وب سایتتان استفاده کنید.

امروزه، اسلایدر تصاویر یکی از محبوبترین حالات نمایش بصری در طراحی وب سایت است. چند ویژگی که باید و نباید اسلایدر شما داشته باشد را معرفی خواهیم کرد
اسلایدر تصاویر-کجا،چگونه وچرا ازآنها در وب سایتتان استفاده کنید.

اسلایدر تصاویر-کجا،چگونه وچرا ازآنها در وب سایتتان استفاده کنید

امروزه، اسلایدر تصاویر یکی از محبوبترین حالات نمایش بصری در طراحی وب سایت است. ممکن است شما همیشه متوجه آن نشده باشید اما احتمالا در طی آنلاین روزانه با آن روبرو میشوید. پس چه چیزی آنها را محبوب و مرسوم کرده است؟

ویژگی های اسلایدر تصاویر

♦ مقدمه ای براسلایدر تصاویر:

اول از همه، اجازه دهید توضیح دهیم که اسلایدر تصاویر چه هستند. این واحد پویا قطعات متعدد از محتوای سایت (معمولا تصاویر) را در یک صفحه نمایش می دهد و بصورت متناوب در هر زمان یکی از تصاویر برجسته میشود. امروزه گالری تصاویر استایل ها و عملکردهای مختلفی دارند و بسیار خلاقانه تر شده اند.

یکی از دلایل محبوبیت اسلایدرها، احساس پرنشاطی است که با حرکت تصاویر در صفحه ایجاد میشود. این حس بازدیدکنندگان را درگیر و هوشیار نگه میدارد. علاوه براین، اسلایدرها به طراحان وب سایت اجازه میدهد، به جای یافتن یک مکان مناسب برای یک عکس در صفحه ، چند تصویر مهم در ارتباط با طراحی ، را نمایش دهد.

 

♦ اسلایدر تصاویر باید این ویژگی ها را داشته باشد:

  • اسلایدر تصاویر مناسب برای سایت خود انتخاب کنید. همانطور که میدانید استایلهای مختلفی از نمایش اسلایدها در دسترس است که هر کدام مزایا و نقاط قوت خود را دارند. شما باید اسلایدری را انتخاب کنید که مناسبترین گزینه، برای طراحی وب سایت شما باشد.

 

  • با اسلایدرها داستان بگویید. به جای نمایش تصادفی هر عکس بعد از دیگری در اسلایدر، از یک روند پویای نمایش استفاده کنید و از این طریق پیام یکپارچه ای در مورد شرکت یا محصولتان به بازدیدکنندگان انتقال دهید.

 

  • برند  تجاری خود را بوسیله اسلایدر ها معرفی کنید. از آنجا که اسلایدر تصاویر شامل عکسهای متعدد است، میتوانید از آنها برای معرفی کسب و کار یا سازمان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک وب سایت هتل می تواند یک تور تصویری از امکانات داشته باشد، در حالی که یک وب سایت شیرینی می تواند مراحل مختلف پخت را شامل شود.

 

  • تصاویر برجسته. محتوای گالری تصاویر را به روز و جدید نگه دارید. با آخری اخبار و به روز رسانی مکرر تصاویری که در این قسمت نمایش میدهید، این کار را انجام دهید.

 

  • ناوبری واضح. اگر شما در نظر دارید که گالری تصاویرتان بصورت دستی کار کند و با توجه به اولویت بازدیدکنندگان یا بطور اتوماتیک تغییر کند، باید از آیکون های ناوبری و دکمه هایی که به وضوح قابل مشاهده هستند و برای استفاده راحت میباشند، استفاده کنید. به بازدیدکنندگانتان قدرت انتخاب چیزی را که میخواهندف بدهید.

 

  • تغییر آهسته اسلایدرها. اگر شما ترجیح میدهید که اسلایدها بصورت خودکار تغییر کنند، باید توجه داشته باشید که بازدیدکنندگانتان زمان کافی برای دیدن محتوای آنها داشته باشند. تصاویری که به سرعت در صفحه تغییر میکنند، نه تنها برای اهداف سایتتان مناسب نیستند بلکه به احتمال زیاد باعث اذیت شدن بازدیدکنندگان خواهند شد.

 

♦ اسلایدر تصاویر نباید این ویژگی ها را داشته باشد:

  • اسلایدر نباید با ظاهر سایت ناهماهنگ باشد. ما اغلب وب سایتهایی را مشاهده میکنیم که گالری تصاویر فوق العاده با عکسهای جالبی دارند اما عناصر اطراف اسلایدر مناسب آن نمیباشند. فراموش نکنید که سایت شما یک ساختار کامل است و درست است که هر کدام از عناصرآن بصورت جداگانه باید عالی باشند، ولی باید توجه داشته باشید که این عناصر باید با یکدیگر هماهنگ و به هم مرتبط باشند.

 

  • تعداد زیادی گالری در اسلایدر نگنجانید. تصاویر بیش از حد در یک گالری اسلایدر، توجه بازدیدکنندگان سایت شما را پرت میکند و سرعت بارگیری مرورگر را در حد قابل توجهی کم خواهد کرد. موثرترین تعداد، 3 تا 5 تصویر در یک اسلاید است.

 

  • بیشتر از یک اسلایدر تصاویر در هر صفحه نگنجانید. وجود بیش از یک اسلایدر تصاویر باعث گیج کننده بودن و شکست طراحی سایت میشود.

 

  • انیمیشن اضافه نکنید. اگر در یک صفحه اسلایدر گالری دارید، سعی کنید در آن صفحه انیمیشن نگنجانید. شما در حال حاضر حرکت ناشی از وجود اسلایدها را دارید، اضافه کردن انیمیشن به صفحه ، فقط آنرا شلوغ تر میکند.

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
چیست؟ slideshow galleryچگونگی استفاده از اسلایدر در طراحی وبسایتنمایش گالری تصاویر در وب سایتویژگی های اسلایدر تصاویر چه هستندچرا از اسلایدر تصاویر در وب سایتتان استفاده کنید اسلایدر تصاویر باید چه ویژگی ها داشته باشد؟در چه نوع سایتی میتوان از اسلایدر بهره برد؟نحوه پیاده سازی اسلایدر تصاویرتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php