advertise laitec sharif univercity
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان

Css خارجی

استایل شیت های خارجی و لینک داده شده زمانی ایده آل هستند که یک استایل یکسان به کل یک وب سایت اعمال شود. دو بخش برای style sheet های خارجی وجود دارد، یکی لینکی که به فایل css مربوط است و دیگری خود فایل css.
Css خارجی

استایل شیت های خارجی (external style sheets) و لینک داده شده زمانی ایده آل هستند که یک استایل یکسان به کل یک وب سایت اعمال شود. دو بخش برای style sheet های خارجی وجود دارد، یکی لینکی که به فایل css  مربوط است و دیگری خود فایل css.

Style sheet های خارجی به وسیله اضافه کردن بر چسب <link> در قسمت head هر فایل html به فایل html لینک داده میشوند( در مثال به جای() از علامتهای <> استفاده کنید)

(html)
(head)
     (link href="myfilename.css" rel="stylesheet")
(/head)
(body)  
    (p)You page content goes here.(/p)
(/body)
(/html)


         

 

داخل برچسب link صفت rel ارتباط بین فایل فعلی و فایل لینک داده شده را مشخص می کند. type نوع فایل لینک داده شده و href نام فایل و مسیر فایل css را مشخص میکند. 

علاوه بر این ما به فایل css خارجی که به فایل html وصل شده نیاز داریم. هر استایل شیت css که فقط شامل css باشد باید با پسوند .css مشخص شود. من استفاده از واژه پردازهایی مثل Microsoft Word, Startoffice writer و یا Abiword را برای ذخیره ویا ایجاد فایل های css توصیه نمیکنم. ویرایشگرهای متنی همچون Notepad یا Wordpad روی سیستم عامل های Windows و Kerite و Kate روی سیستم عاملهای Linux گزینه های بهتری برای این کار میباشند. هنگام ذخیره فایل اطمینان حاصل کنید که نام فایل و فرمت آن را وارد کرده اید. مثال: myfilename.css و اگر منوی کرکره ای “save as type” وجود دارد باید گزینه ی “All Files” را انتخاب کنید.

اگر فایل css شما ایحاد شده است ،میتوانید آن را با ذخیره کد html بالا در یک فایل html و ذخیره مثال زیر در فایل myfilename.css خودتان تست کنید،حال فایل html را روی مرورگر خود باز کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد!

p {
  border: 1px dotted #000000;


0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
چگونگی ارتباط بین فایل css و فایل htmlCss خارجی چیستexternal css چیستتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php