advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید کتاب گرامر انگلیسی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید کتاب گرامر انگلیسی

10000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان
دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

28000 تومان
دانلود پروژه مدیریت کتابخانه با سی شارپ و SQL سرور

دانلود پروژه مدیریت کتابخانه با سی شارپ و SQL سرور

10000 تومان

Emoji های واقعی اپل در IOS جدید

اپل نسخه جدید 8.3 از IOS را منتشر کرده است که شامل شکلکهای جدید Emoji، رفع باگهای ورژن های قبلی، پشتیبانی WireLess از CarPlay و شبیه ساز برنامه پیام میباشد.
Emoji های واقعی اپل در IOS جدید

Emoji های واقعی اپل در IOS جدید

اپل نسخه جدیدی از سیستم عامل IOS خود را منتشر کرده است که شکلکهای جدیدی از تنوع نژادی به کتابخانه Emoji هایش اضافه شده است.

علاوه بر چهره های زیبای نسخه های قبلی، دسته بندی جدید شامل لیوان های قهوه ای، سیاه، و زرد طلایی و همچنین، شکلک هایی از زوج های هم جنس و خانواده ها نیز میباشد.

Emoji ها برای مردم بسیار مهم شده اند. این روشی است که امروزه بسیاری از نوجوانان ارتباط برقرار میکنند. بحث های زیادی سر چگونگی نشان ندادن آفریقایی-آمریکایی و اسپانیایی ها در آن emoji ها  بوده است. برای برخی افراد، این مهم است.

 

فقط رفع باگ ها و Emoji

انتظار تا نسخه 8.3 برای گسترش کتابخانه شکلک های iOS ممکن است چیزی در مورد روند توسعه در اپل را نشان دهد.

این نوع از چیزهایی است که میتوانست به خوبی در نسخه 8.0 دیده شود. انگار موتور Apple با نگه داشتن سرعت مشکل دارد و اینگونه است که کاربران افزایش سطح اشکالات و باگ ها را که بعدا رفع میشوند، می بینند.

به نظر میرسد رفع باگها و شکلکهای جدید Emoji چیزی نیست که بتواند هیجانزده کننده باشد. با این حال، برخی از ترفند های مفید برای سیستم عامل های تلفن همراه وجود دارد، به عنوان مثال : توانایی خاموش کردن تقاضای رمز عبور هنگامی که برنامه های رایگان از فروشگاه iTunes دانلود میشوند.

اپل همچنین دو فاکتور تایید هویت در پشتیبانی از گوگل اضافه کرده است، بنابراین رمزهای عبور جداگانه برای برنامه های روی دستگاه ios مورد نیاز نیستند.

 

پشتیبانی WireLess از CarPlay

apple همچنین تعدادی از باگهای سیستم سرگرمی موتور خودوری خود یعنی CarPlay را رفع کرده است.

علاوه بر این پشتیبانی بی سیم از carplay را نیز اضافه کرده است، بنابراین در دستگاههای IOS میتوانند بدون نیاز به کابل نوری به آن متصل شوند.

 

شبیه ساز پیام

نسخه 8.3 از ios همچنین برخی از مشکلات جهت یابی و چرخش، مانند عدم چرخش به حالت عمودی پس از رفتن به حالت افقی، و برنامه های عدم چرخش به موقعیت صحیح خود را پس از انجام چند وظیفه برطرف کرده است.

چندین باگ برنامه پیام اپل نیز رفع شده اند. اکنون پیام های ناخواسته به طور مستقیم از نرم افزار گزارش خواهد شد، و پیامهایی از کسانی که در لیست مخاطبین نیستند، در خارج از دید فیلتر میگردند.

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
ویژگی های جدیدترین ورژن ios اپلرفع باگ ها و Emoji های جدید در ios 8.3ورژن جدید سیستم عامل گوشی های آیفونشکلکهای Emoji در ios جدید واقعی شده اندشکلکهای جدید Emoji در جدیدترین نسخه iosنسخه 8.3 جدید اپلشبیه ساز پیام در آخرین نسخه iosاپل چه ویژگی به ورژن 8.3 OS گوشی های خود اضافه کرده است؟شکلکهای جدید نسخه 8.3 آی او اسقابلیتهای نسخه 8.3 ios کدامند؟پشتیبانی بیسیم از CarPlay در ios جدید لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php