advertise laitec sharif univercity
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان

گوگل MVNO را به مجموعه خود اضافه کرد

گوگل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه MVNO -- که یک اپراتور مجازی شبکه موبایل است -- برای خرید پهنای باند از اسپرینت و تی موبایل به منظور ارائه سرویس های بی سیم خود میباشد.
گوگل MVNO را به مجموعه خود اضافه کرد

گوگل MVNO را به مجموعه خود اضافه کرد

گوگل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه  mobile virtual network operator )MVNO )-- که یک اپراتور مجازی شبکه موبایل است -- برای خرید پهنای باند از اسپرینت و تی موبایل به منظور ارائه سرویس های بی سیم خود میباشد.

جزئیات مشخص نیستند اما به گفته روزنامه وال استریت، اسپرینت مواردی را به قرارداد خود اضافه کرده است که برای مذاکره مجدد درباره اینکه حجم مشتریان گوگل باید بیش از تعداد از پیش تعریف شده باشد ، اجازه میدهد.

ظاهرا گوگل، برای اولین بار 18 ماه پیش با اسپریت وارد این قرارداد شد. تیم گوگل به رهبری نیک فاکس، به مدت بیش از یکسال روی پروژه ای بنام Nova کار کرده است و برخی از کارکنان در حال حاضر شبکه های بی سیم را مورد آزمایش قرار داده اند.خدمات بی سیم ممکن است سال بعد راه اندازی شود.

 

Brent Iadarola، مدیر تحقیقات جهانی برای ارتباطات موبایل و بی سیم در فراست و سالیوان گفت: "این امر میتواند برای قیمت گذاری داده های wireless در بازار ایالات متحده، بسیار مخرب باشد. گوگل میتواند با اعمال یک تبلیغات، قیمت داده های موبایل ، را بطور چشمگیری پایین بیاورد."

بیش از 60 درصد از جمعیت ایالات متحده صاحب یک تلفن هوشمند هستند. انتظار میرود تا سال 2018 این تعداد به 90 درصد برسد. بیش از 80 درصد از زمان استفاده از تلفن های همراه هوشمند در فعالیت های غیر صوتی به سر برده میشود و کاربر به طور متوسط در هر ماه نزدیک به 2GB از داده های تلفن همراه استفاده میکند. در نهایت، کاربران به طور متوسط 60 بار در روز گوشی هایشان را برای چک کردن اطلاعیه ها و هشدارها و انجام فعالیتهای دیگر، استفاده میکنند.

 

از دیگر مزایای این سرویس برای گوگل این است که،  ایجاد یک سرویس حامل بی سیم کمک خواهد کرد گوگل اطلاعات بیشتری از مشتریان دریافت کند.

برنامه های MVNO گوگل می تواند به بسیاری از مزایا از جمله : تبلیغات بیشتر real state برای گوگل، قیمت های پایین تر برای مصرف کنندگان، درآمد اضافی برای اسپرینت و تی موبایل ، منجر شود، اما یک روند نزولی وجود دارد. گوگل احتمالا به اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی  تماس برقرار کرده است، چه موقع این کار را انجام  داده و چه زمانی طول کشیده است، دسترسی خواهد داشت و این مسئله نگرانی های جدی در مورد حفظ حریم شخصی بوجود خواهد آورد.

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
سرویس حامل بی سیمبرنامه اپراتور مجازی شبکه موبایل گوگلسرویس حامل بی سیم گوگلgoogle mobile virtual network operatorبرنامه های MVNO گوگلاپراتور مجازی شبکه موبایل googleتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php