advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان
دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

48000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

10000 تومان

هک سونی، اتفاقی بد و بزرگ که باید بدانیم چه شده است

هک سونی درحال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین شکافهای نقض امنیت در جهان تبدیل شده است که کره شمالی برای این حمله متهم شده شده است اما بطور رسمی این اتهام را رد کرده است.بیش از 100 ترابایت داده را هک کرده اند
هک سونی، اتفاقی بد و بزرگ که باید بدانیم چه شده است

هک سونی، اتفاقی بد و بزرگ که باید بدانیم چه شده است

هک سونی درحال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین شکافهای نقض امنیت در جهان تبدیل شده است  و هر روز از بد به بدتر ادامه می یابد. 

کره شمالی برای این حمله متهم شده  شده است اما بطور رسمی این اتهام را رد کرده است. نظریه این است که هکرها با یک دیکتاتوری کمونیست مرتبط هستند که خواسته اند، محصول کمدی سونی را که در آن رهبر کره شمالی، کیم جونگ ترور میشود ،را تلافی کنند.

شرکت های امنیتی پی از حمله ای که به هک "بی نظیر" و "به خوبی سازمان یافته " لقب گرفته است ، اقدام به تمیزکاری کرده اند.

اما در حالیکه مقیاس فاجعه قطعا خودش، مقداری آگاهی در مورد آن آشکار میکند،اطلاعاتی که از هک به اینترنت درز پیدا کرده اند،نشان میدهد که هکرها زمان بسیار آسانی داشته اند.

اندازه نشت گسترده است: بیش از 100 ترابایت داده . که شامل اطلاعات حساس شرکتی و شخصی، و مهمتر، کلمات عبور و سایر موارد مانند کلیدهای خصوصی رمزنگاری که به، شیوه های بی دقت sysadmin در SPE اشاره دارند.

هک چنین مقدار زیادی از داده ها قابل توجه بود،اما طبق گفته های یک محقق امنیتی که خواست نامش فاش نشود،احتمالا واقعیتی که به آن توجه نکرده اند حجم خالصی از بیتهای سرورها و شبکه است که از یک جریان معمولی منتقل میشد.

این نیز نشان میدهد که هکرها خود به ابزار پیچیده ای برای دستکاری شبکه نیاز نداشته اند.

به گفته یک پژوهشگر، " نتایج فقط به، یک سیستم مدیریت معمولی به هم ریخته برمیگردند، و در واقع احتمالا فقط نشان میدهد که دیگر هک ها چقدر گسترده تر ادامه دارند که هنوز کسی متوجه آنها نشده است یا حداقل گزارش نشد اند."

" تقریبا هر کسی میتواند در شبکه شرکت معمولی خود هنوز هم میتواند تقریبا هر کد اجرایی یا تفسیری را اجرا کندکه حماقتی بزرگ است ، و در نتیجه ، چنین سهل انگاری های بزرگی خیلی شایع هستند."

همکار فنی ،Peter Kosinar، فروشنده آنتی ویروس ESET ،موافق است که این بدافزار یک بد افزار غیر قابل کشف نبوده است ، اما به احتمال خیلی زیاد اقدامات امنیتی SPE به موقع انجام نشده اند،که کاملا یک موضوع متفاوت است.

آنچه در حال حاضر اهمیت دارد این است که SPE،نمیخواهد افشا کند که در واقع چه اتفاقی افتاده است . جدی بودن حمله- که ما هنوز در پی فهمیدن اثرات کامل آن هستیم- به این معنی است که SPE باید به افشای کامل جزئیات هک بپردازد، مهم نیست که چقدر به غرور شرکت لطمه میزند.

به احتمال زیاد جزئیات در طول دادگاه که به ناچار دنبال خواهند شد، آشکار میشوند. 

 

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
and we need to know what happenedSony hack: its bigsony hackآنچه از اتفاق هک سونی باید بدانیمهک کردن سونیاتفاق هک سونیسونی چگونه هک شدهک سونیتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php