advertise laitec sharif univercity
سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

10000 تومان
دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

دانلود پروژه پایانی طراحی وب سایت مخابرات با Asp.net

48000 تومان
دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان

ساخت آندروید بطور مستقیم برای اتومبیل

گوگل در حال آماده کردن زمینه برای نسخه ای از آندروید است که مستقیما روی ماشین نصب میشود و به رانندگان اجازه میدهد که از تمام مزایای اینترنت بدون وصل کردن گوشی های هوشمند خود به برق ، لذت ببرند
ساخت آندروید بطور مستقیم برای اتومبیل

ساخت سیستم عامل آندروید بطور مستقیم برای خودرو

گوگل در حال آماده کردن زمینه برای نسخه ای از آندروید است که مستقیما روی ماشین نصب میشود و به رانندگان اجازه میدهد که از تمام مزایای اینترنت بدون وصل کردن گوشی های هوشمند خود به برق ، لذت ببرند.

این حرکت یک قدم بزرگ از نرم افزار آندروید فعلی گوگل است که با آخرین نسخه از سیستم عامل گوشیهای هوشمند ارائه  میشود و به یک تلفن که به یک ماشین سازگار وصل شود و همچنین یک صفحه نمایش برای دسترسی به جریان موسیقی، نقشه ها و برنامه های دیگر، نیاز دارد.چنین وسایل نقلیه ای برای اولین بار در سال 2015 ساخته خواهند شد.

به هر حال، گوگل هنوز جزییات یا بازه زمانی برای برنامه های بلند مدت خود را برای قرار دادن آندروید خودکار به طور مستقیم بر روی اتومبیل فراهم نکرده است. این شرکت در حال حاضر در نظر دارد که بعد از انجام کار نسخه بعدی سیستم عامل خود که آندروید M لقب گرفته و انتظار میرود یک سال یا بیشتر طول بکشد، روی پروژه ذکر شده کار کند.

اگر این ایده موفق شود، و آندروید تبدیل به  سیستم استاندارد تأمین انرژی سرگرمی و ناوبری ویژگی های یک ماشین شود، منجر به تحکیم موقعیت گوگل در یک بازار جدید خواهد شد.گوگل همچنین می تواند به طور بالقوه به گنجینه با ارزشی از داده های جمع آوری شده توسط یک وسیله نقلیه دسترسی داشته باشید.

ادغام مستقیم به اتومبیل، به رانندگان امکان استفاده از خدمات گوگل در هر زمان بدون نیاز به برق وصل کردن گوشی  را میدهد. این میتواند به گوگل اجازه دهد که از دوربین خودرو، سنسورها، نشانگر سوخت و اتصالات اینترنت که با برخی از مدلهای جدیدتر خودرو می آید ، استفاده بیشتری کند.

به گفته تحلیلگران، طرح گوگل می تواند با چالش های مختلف فنی و کسب و کار از جمله، قانع کردن خودروسازان به ادغام خدمات با وسایل نقلیه شان،  مواجه شود.

شرکت های فن آوری در حال مسابقه برای طراحی لوازم خانگی، ساعت مچی و ابزار های دیگر که به اینترنت متصل میشوند، هستند. اتومبیل های چشم انداز جذاب مخصوصی هستند، زیرا با توجه به داده های سرشماری ایالات متحده، آمریکایی ها  به طور متوسط  نزدیک به 50 دقیقه در طول روز را صرف رفت و آمد خود میکنند.

اپل نرم افزار CarPlay خود را در مارس پرده برداری کرد و گوگل در ده ها تن از شرکت ها، از جمله هیوندای، جنرال موتورز و نیسان موتور، قرارداد محصول آندروید خودکار را امضا کرده است.

آندروید خودرو و CarPlay هر دو برنامه های گوشی های هوشمند بر روی صفحه نمایش خودرو می باشند. انتظار می رود  که بسیاری از اولین اتومبیل سازگار در ماه آینده در نمایش فروش الکترونیک در لاس وگاس به نمایش گذاشته شود.

 یکی از منابع، با اشاره به نسخه ساخته شده از آندروید خودکار ، گفت: "با تعبیه ی دائمی این نرم افزار، همیشه آنجا خواهد بود، لازم نیست شما وابسته به گوشیتان باشید که همیشه آنجا باشد. "

با بهره برداری از اجزای خودرو، گوگل میتواند اطلاعات با ارزشی برای جلو بردن تبلیغات مدل کسب و کار به دست آورد.

به گفته یکی از منابع، شما میتوانید به محل GPS ، جایی که توقف کرده اید، جاهایی که هر روز مسافرت میکنید، سرعتتان، سطح سوخت و جاهایی که برای گاز توقف کرده اید، دسترسی داشته باشید.

اما منبع اشاره کرد که آندروید به پیشرفت های عمده در عملکرد و ثبات برای خودروسازان نیاز خواهد داشت که باید اتخاذ شوند. بطور خاص، آندروید نیاز به قدرتی دارد تا فورا وقتی راننده اتومبیل را روشن کرد، فعال شود به جای اینکه بیش از 30 ثانیه منتظر بماند، همانطور که در بسیاری از گوشی های هوشمند اتفاق می افتد.

خودروسازان همچنین ممکن است نگران دادن دسترسی گوگل به اجزای داخل اتومبیل باشند، که میتواند نگرانیهای ایمنی و مسئولی را افزایش دهد و مخاف این باشند که گوگل را مانند یک قطعه اصلی و نخست در وسایل نقله شان داشته باشند.

به گفته Mark Boyadjis، بعنوان یک تحلیلگر شرکت تحقیقاتی صنعت IHS خودرو: "خودروسازان میخواهند، درخواست تجدید نظر نام تجاری و تمایز خود را حفظ کنند."

خودروسازان نمیخواهند دولتی از یک صنعت داشته باشند، شما هر وسیله نقلیه ای را دریافت کنید و هر جا که بروید، تجربه  همان است.

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
ساخت آندروید خودکار روی اتومبیل توسط گوگلbuild Android directly into carsآندروید روی ماشینساخت آندروید خودکار روی اتومبیلآندروید بطور مستقیم براب اتومبیلتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php