advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

دانلود پروژه آموزش چندرسانه ای با دایرکتور Director

10000 تومان
سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

10000 تومان
دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

دانلود برنامه هشت وزیر با جستجوی عمقی در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

دانلود سورس پروژه فروشگاه کیف با asp.net و sql express

10000 تومان

چگونه بصورت آنلاین میتوان کسب درآمد کرد

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه بصورت آنلاین پول در آورید،از آنجایی که وب سایت یا وبلاگ شما وسیله ارتباطی شما با بقیه جهان خواهد بود، به چند تحقیق نیاز دارید و باید یاد بگیرید وبسایتتان را چگونه بسازید یا وبلاگتان را چگونه راه اندازی کنید
چگونه بصورت آنلاین میتوان کسب درآمد کرد

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه بصورت آنلاین پول در آورید، به چند تحقیق نیاز دارید و باید یاد بگیرید وبسایتتان را چگونه بسازید یا وبلاگتان را چگونه راه اندازی کنید. شما باید این کار را انجام دهید چون وبسایت یا وبلاگ شما وسیله ارتباطی شما با بقیه جهان خواهد بود.

♦ میزبانی وب

سایتهای میزبانی وب رایگان در دسترس وجود دارند، اما ممکن است شما متوجه شوید که وبسایت یا وبلاگ شما تبلیغات ناخواسته در آن دارد. این بهای استفاده از میزبانی وب رایگان است ، که باید آنرا بپردازید. پیشنهاد دیگر برای شما این است که نام دامنه (domain name) خود را خریداری کنید و هزینه  میزبان وب خود را بپردازید. این نیاز برای شما گران تمام نمیشود ، نام دامنه تنها به هزینه های کوچک سالانه  نیاز دارد و میزبانی وب میتواند با هزینه 3 دلار در ماه تمام شود.

 

♦ نیچ مارکت (تمرکز روی بازار هدف)

قبل از اینکه پیش بروید و وبسایت یا وبلاگتان را توسعه دهید ، مهم است که موضوع یا عنوان سایت خود را به دقت انتخاب کنید. انتخاب یک نیچ مارکت که بسیار محبوب است ممکن است موجب سقوط شما شود، به این دلیل که امکان دارد رقبای زیادی در مقابل شما کار کنند. نیچ مارکت های زیادی وجود دارند که کمتر رقابتی اند و شما باید چندتا را جستجو کنید تا آنها را پیدا کنید. انتخاب بازارهای کمتر محبوب و رقابتی، باعث کاهش ترافیک شما خواهد شد ، اما برای صفحه وب شما آسانتر خواهد شد که رتبه بالاتری در موتورهای جستجو بدست آورد.

با ساختن وبسایتتان حالا شما نیاز به استفاده از آن دارید تا از طریق آن کسب درآمد کنید. شما میتوانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را در آن داشته باشید؛ یا تبلیغات دیگران را در آن قرار دهید و یا لینکهای فروش خود را بر روی آن قرار دهید.

 

♦ گرفتن ترافیک

وقتی این کارها را انجام دادید، نباید بنشینید و منتظر باشید دنیا بیاید و شما را پیدا کند! این اتفاق نخواهد افتاد. شما میتوانید سرمایه گذاری در چند تبلیغات را انتخاب کنید ، اما این پر هزینه خواهد بود. بسیاری از مردم از تبلیغات پرداخت با هر کلیک (pay-per-click) استفاده میکنند و به موفقیت میرسند. با این حال، این برای مبتدیان نیست و خیلی راحت پولشان را از دست میدهند. 

آنچه شما باید انجام دهید تا رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهید این است که اگر مردم یک جستجوی آنلاین با استاده از کلمات کلیدی شما انجام دهند، صفحه وب شما در صفحه اول نتایج جای میگیرد. این جستجوی اساسی (organic search) نامیده میشود. با قرار گرفتن در صفحه 1 نتایج،صفحه وب شما بدون هیچ هزینه ای ترافیک و نمایش بالایی بدست می آورد.

انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی اینترنتی وجود دارد که شما را به استفاده از سایتهای شبکه های اجتماعی مثل "mySpace" و یا "facebook" راهنمایی میکند. این کار ممکن است موثر باشد یا نباشد- این نمایش سایت شما را بهبود خواهد بخشید و باعث میشود بسیاری از مردم وبسایت یا وبلاگ شما را بخوانند، اما آنها احتمالا نه چیزی بخرند و نه روی تبلیغات شما کلیک کنند. organic traffic بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین است چون جستجوگر ها بطور خاص کلمات کلیدی شما را وارد میکنند و به صفحه وب شما وارد میشوند. آنها بطور خاص اطلاعاتی را جستجو میکنند که صفحه وب شما ارائه میکند، و به احتمال زیاد خریدار هستند.

 

 

 

 



2
نظرات
  • user avatar Mohsen Tahanian:
    ۱۰:۰۸:۲۱ __ ۱۳۹۳/۰۷/۰۹

    با سلام من تازه با وبسایت شما اشنا شدم اما واقعا از مطالب خوبتون استفادهکردم و لذت بردمخسته نباشید ممنون

  • user avatar محمدی:
    ۱۸:۴۳:۴۷ __ ۱۳۹۳/۰۷/۲۸

    ممنون از مطالبتون

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
آموزش راههای کسب در آمد بصورت آنلاینراههای پول در آوردن آنلاینآموزش راههای پول درآوردن بصورت آنلاینhow to make money onlineچگونگی کسب در آمد آنلاینتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php