5 ویژگی که وب سایت شما در 2014 باید داشته باشد
طراحی وب سایت به طور مداوم در حال تغییر است و این مهم است بدانید که چه تکنیکهایی کار می کنند و کدامیک کار نمیکنند. اگر شما در حال طراحی یک سایت جدید هستید و یا سایت قبلی را دوباره طراحی میکنید، باید اطمینان حاصل کنید که از این 5 ویژگی در آن استفاده میکنید. آنها برای اینکه یک وبسایت به درستی کار کند و بازدیدکننده های آن حفظ شوند، ضروری اند.
♦ ناوبری برتر
یک عیب طراحی در بسیاری از وبسایتها پتانسیل ناوبری آنهاست. آنها مردم را به سایت خود جذب میکنند، اما پس از آن بازدید کننده ها باید زمان سختی را برای پیدا کردن مطلب مورد نظر خود صرف کنند و در نهایت سایت را ترک میکنند. شما باید مطمئن شوید که سایت شما یک سیستم ناوبری عالی دارد که چندین روش متعدد برای مردم، برای پیدا کردن مطالب مورد نظرشان را شامل میشود. علاوه بر نوار ناوبری، شما همچنین باید پیاده سازی یک نوار جانبی ، نوارهای جستجو، لینک های داخلی در سراسر محتوا، لینک های بالا و پایین صفحه ، و یک نقشه سایت را در نظر داشته باشید. همه این گزینه های عالی ،هم تجربه کاربران شما را افزایش میدهند و هم اطمینان حاصل میکنند که عنکبوت جستجو بدون هیچ مشکلی میتواند تمام سایت شما را پیمایش کند. اگر عنکبوت جستجو بتواند به راحتی پیمایش کند ، صفحات شما شانس بیشتری برای ایندکس گذاری خواهند داشت.
♦ بهینه سازی عکس ها
تصاویر بخش بزرگی از داشتن یک طراحی موفق میباشند. تنها مشکل این است که اگر آنها به درستی بهینه سازی نشوند ، می توانند بعضی مشکلات بد بارگذاری برای کاربران شما ایجاد کنند. از آنجا که شما باید انتظار داشته باشید که بخش عمده ای از بازدید کنندگان، سایت شما را روی تلفن چک میکنند ،زمان بارگذاری سایت شما باید تا حد امکان کوتاه باشد. نه تنها کاربران شما نیاز به زمان بارگذاری کوتاه دارند، بلکه موتورهای جستجو نیز در الگوریتم های خود دارای سرعت های بارگذاری اجرا هستند. بنابراین اگر شما در حال تلاش برای بهبود SEO هستید، سرعت های سریع به شما کمک خواهند کرد .
بسیاری از عوامل روی سرعت بارگذاری وبسایت اثر دارند، اما تصاویر معمولا عامل عمده هستند. شما همچنین باید مطمئن شوید که تصاویر مسئول هستند به طوری که مهم نیست مردم از چه دستگاهی استفاده میکنند، تصاویر همیشه باید کاملا به اندازه باشند .
♦ افزایش تکنیک های نرخ تبدیل
هر وبسایتی یک هدف دارد، و تبدیل مردم تنها راه رسیدن به این هدف است. سایت شما باید تا حد امکان بسیاری از تکنیک های اجرایی را برای کمک به این تبدیل داشته باشد. اگر شما یک وبلاگ داشته باشید که دنبال عضویت افراد باشید و یا اگر یک بیزینس کامل باشید ،که برای فروش بیشتر تلاش میکنید، طراحی باید قادر به کمک به شما برای دستیابی به این هدفتان باشد. تکنیک هایی مانند تماس به دکمه های عملیاتی و یا محصولات مرتبطی که به درستی قرار داده شده اند، فقط زوج مثالهایی هستند از چگونگی یک طراحی خوب ، که به بهبود نرخ تبدیل شما کمک خواهند کرد.
♦ همگام سازی استایل طراحی در تمام وب سایت
تعداد زیادی از استایل های جدیدی که هر ساله اجرا شده اند، وجود دارد اما تنها تعداد کمی از آنها واقعا موفق خواهند بود. یکی از چیزهایی که تمام وب سایت های موفق داراند یک سبک هماهنگ و سازگار در کل سایت است . استفاده از سبکهای مختلف میتواند گیج کننده باشد و تصور غلطی از وبسایت شما بدهد. درحالیکه ممکن است شما فکر کنید که سازگار نگه داشتن همه چیز فقط یک حس مشترک است، بسیاری از سایتها وجود دارند که چگونگی تغییر کردن سایت بر روی صفحه های پایه به نظر میرسد. پس فقط مطمئن شوید که تمام سایت شما منطبق است و می تواند با کیفیت در نظر گرفته شود.
♦ محتوای سازماندهی شده
داشتن یک وب سایت سازماندهی شده برای جذب و نگه داشتن بازدید کننده های جدید ضروری است. سایتی که طراحی به هم ریخته دارد قادر نخواهد بود برای مدت طولانی مردم را نگه دارد، چون آنها برای پیدا کردن مطالب مورد نظرشان باید تمرکز زیادی داشته باشند. نگه داشتن طراحی ساده و آسان برای استفاده بسیار موثرتر خواهد بود و هیچ مشکلی برای سایت شما ایجاد نخواهد شد. برخی از نمونه های محتوای درهم و برهم شامل: تبلیغات متعدد، لینکها، ویدجت ها و نوارهای جانبی، همه در همان صفحه. این فقط برای سایت شما بیش از حد است و برای بازدید کنندگان شما جذاب نخواهد بود.
بسیاری از ویژگی های طراحی موفق وجود دارند که شما می توانید در سایت خود پیاده سازی کنید، اما این 5 تا برای داشتن یک وب سایت موفق، ضروری میباشند.
همه رو گفتید اما راه حلشون چرا نگذاشتید؟