advertise laitec sharif univercity
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه

10000 تومان
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان

اجتناب از اشتباهات طراحی وب سایت و افزایش ترافیک گوگل

محتوا و لینک دو عامل مهم اند که بر مقدار ترافیکی که سایت شما می توانید از گوگل دریافت کنید، تأثیر دارند.در اینجا 10 اشتباهی که باعث کاهش ترافیک جستجو میشوند را بررسی کرده ایم
اجتناب از اشتباهات طراحی وب سایت و افزایش ترافیک گوگل

هنگامی که ما در مورد گرفتن ترافیک از گوگل صحبت می کنیم، بسیاری از ما باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو، یا SEOبدانیم. اکثر افرادی که دانش اندکی در مورد SEO  دارند میدانند که محتوا و لینک دو عامل مهم اند که بر مقدار ترافیکی که سایت شما می توانید از گوگل دریافت کنید، تأثیر دارند. با این حال، طراحی وب سایت نیز نقش مهمی ایفا می کند. در واقع، اغلب فراموش می کنند که کدهایی که در طراحی وب سایت نوشته شده اند نیز توسط گوگل پیمایش و ایندکس گذاری میشوند. اگر کد شما برای به حداکثر رساندن اثرات SEO به درستی کار نمیکند، شما ترافیک بالقوه بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر دارید، از دست داده اید.

در اینجا 10 اشتباه بسیار شایع طراحی وب سایت با توجه به SEO را داریم:

 

♦ اشتباه 1: اثرات فلش / آژاکس بیش از حد

برخی از طراحان وب سایت برای ایجاد اثرات زیاد تمایل دارند خود را با آژاکس و یا فلش غرق کنند! در حالی که آنها ممکن است برای مشاهده جالب  باشند، آنها متمایل به تبلیغات میشوند:

  • کاهش زمان بارگذاری وب سایت ، که یک عامل در رتبه بندی گوگل شما میباشد.
  • کاهش مقدار متنی است که گوگل می تواند شاخص گذاری کند و در نتیجه شما را رتبه بندی کند.

بنابراین، اگر شما استفاده از این اثرات در طراحی وب سایت خود را دوست دارید، بیش از اندازه نباشدبرخی از این اثرات را با متن جایگزین کنید و شما به زودی افزایش ترافیک گوگل خود را خواهید دید!

 

♦ اشتباه 2: تصاویر بدون برچسب

در حال حاضر جستجوی تصویر، منبع عظیمی از ترافیک برای بسیاری از وب سایتهاست. این ترافیک به ویژه برای کسب و کاری که برای فروش به تصاویر تکیه دارد مهم است، از قبیل رستوران ها، طراحی داخلی، املاک و مستغلات و غیره. از این رو، مهم است که از نام فایلی که از کلمات کلیدی مناسب برای توصیف تصویر استفاده کرده است ،استفاده کنید. آنها را به عنوان تصویر1 و غیره برچسب گذاری نکنید. از واژه های مناسبی که مردم جستجو میکنند استفاده کنید، برای مثال خوراک شناس همبرگر، املاک و واشنگتن واقعی، و یا کف پوش بامبو . با انجام این تغییرات ساده، شما افزایش ترافیک با تصویر گوگل را خواهید دید.

 

♦ اشتباه 3: لینک های نوار کناری بیش از حد

یکی از مفهوم های مهم در SEO (جستجوگرها) ، pagerank (رتبه صفحه( یا بطور خلاصه PR است. PR تعیین میکند که چگونه گوگل اغلب در وب سایت شما میخزد و چه مقدار از محتوا را ایندکس گذاری میکند. شما نمی توانید PR  را مشاهده کنید اما هر وب سایت رتبه خود را خواهد داشت. در شرایطی از کنترل ما نمیتوانیم PR را ذخیره کنیم اما میتوانیم بوسیله لینک به صفحه ای که میخواهیم در آن بیشترین ترافیک را داشته باشیم ، به آنها کانال دهیم. اگر نوار کناری شما بیش از حد دارای لینک است ، شما به طور موثر PR خود را در سراسر بسیاری از صفحات وب گسترش داده اید. این نتایج در صفحات فراوانی که ترافیک جستجوی زیادی ندارند، در مقابل چند صفحه قوی است که مقدار زیادی از ترافیک را دریافت میکنند.

 

♦ اشتباه 4: واژه های کلیدی کوتاه در منوی ناوبری

چه دوست داشته باشید چه نه، SEO در مورد استفاده از کلمات کلیدی (Keywords) مناسب در وب سایت شماست. اکثر طراحان وب سایت کلمات کلیدی خوب در منوی navigaton پیشنهاد نمیکنند، که باعث به هدر رفتن فرصت دیگری از وبسایت برای دریافت ترافیک بیشتر در رابطه با این کلمات کلیدی میشود. انتخاب اصطلاحات درست برای ناوبری یک هنر است! اگر شما اصطلاحاتی را انتخاب کرده اید که  بیش از حد رقابتی اند، ترافیک گوگل برای این اصطلاحات به حداقل خواهد رسید. با این حال، اگر شما اصطلاحاتی را انتخاب کرده اید که  حجم جستجو را دارند اما رقابتی نیستند، یک فرصت برای شما برای دریافت ترافیک بیشتر از گوگل وجود دارد.

برای مثال، اگر شما یک وب سایت برای صاحب رستوران طراحی کرده اید و از کلمات کلیدی رقابتی مانند استیک و همبرگر در منوی ناوبری استفاده کرده اید، ممکن است به هیچ گونه افزایش ترافیک وب سایت منجر نشود. با این حال، اگر شما از اصطلاحات  رقابتی کمتر از جمله بهترین برگر نیویورک و غیره استفاده کنید، شما ترافیک بیشتری از مردم در جستجوی همبرگر در نیویورک را خواهید دید.

 

♦ اشتباه 5: متن خیلی کم

گوگل یک ماشین متن، دوره است. اگر طراحی وب سایت شما فضای کافی برای تعداد زیادی از کلمات را شامل نمی شود، شما شانس خود را برای گرفتن ترافیک بیشتر از گوگل از دست داده اید. من برخی از وب سایت ها را دیده ام که در آن به معنای واقعی کلمه هیچ فاصله ای برای کلمات وجود ندارد و تمایل به تمرکز بیش از حد بر روی تصویر و فضای کمی برای کلمات، به خصوص در صفحه اصلی دارند!

 

♦ اشتباه 6: یتیم کردن صفحه

من برخی طراحی وبسایت را دیده ام که مکانیابی یک صفحه خاص بوسیله آن تقریبا غیر ممکن است، به این دلیل که طراح وبسایت از طریق هیچ صفحه دیگری به آن لینک نداده است و آن را بی پدر و مادر کرده است! یک روش معمول برای این اشتباه با یک صفحه وردپرس است. بر خلاف پستهای مقاله، که به صورت خودکار در صفحه اول بخش وبلاگ ظاهر می شوند، یک صفحه وردپرس به طور خودکار لینک داده نشده است، مگر اینکه یک بخش در وب سایت شما (مانند ناوبری شما) وجود داشته باشد که به طور خودکار صفحات جدید ایجاد شده را نمایش دهد. هنگامی که یک صفحه یتیم است ،خزیدن و ایندکس آن صفحه برای گوگل دشوار خواهد بود.

 

♦ اشتباه 7: طراحی معماری تخت

طراحی معماری تخت بدان معنی است که تمام لینک های شما بتواند از طریق یک محل مرکزی مانند محل صفحه اصلی شما قابل قابل دسترسی باشد. این مانند اشتباه شماره 3 (یعنی لینکهای بیش از حد در یک صفحه) اجرا میشود. آنچه شما باید انجام دهید این است که ، صفحات ناوبری ایجاد کنید و سپس از طریق صفحه اصلی به این صفحات لینک دهید. 

 

♦ اشتباه 8: توضیحات سایت بی تأثیر

توضیحات سایت (Description) خطی از کلمات است که کنار وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود، کپی بیهوده و بی اثر باعث میشود تا مردم کمتری تمایل به کلیک بر روی آن لینک و بازدید از وب سایت شما را داشته باشند. من نمونه هایی را دیده ام که وب سایتهایی که در رتبه بندی، رتبه دوم را داشته اند نسبت به وبسایتهای رتبه اول ، ترافیک بیشتری گرفته اند، این تنها به این دلیل است که توضیحات وب سایت رتبه اول چیزی ندارد که توجه مردم را جلب کند. هنگام طراحی یک وب سایت، به چگونگی توصیف سایت خود توجه کنید به طوریکه برای دیگران جذاب باشد تا روی آن کلیک کنند.

 

♦ اشتباه 9: انباشتن کلمه کلیدی در صفحات

این مخالف اشتباه شماره 4 است! به جای استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد کوچک، شما کلمه کلیدی صفحات خود را در هر نقطه ای که آنها ظاهر می شوند ، در همه جا به عنوان مثال ناوبری، نوار کناری، بالا و پایین صفحه بگنجانید. بدتر از همه، لینک های ناوبری شما مانند یک لیست اسپم خوانده میشوند مانند مثال زیر:

  • املاک و مستغلات در واشنگتن
  • املاک و مستغلات در شهر نیویورک
  • املاک و مستغلات در پورتلند

اگر شما این کار را انجام میدهید، یک احتمال قوی است که وب سایت یک ضربه ی پنالتی از گوگل دریافت خواهد کرد که مقدار ترافیک جستجوی شما را کاهش خواهد داد.

 

♦ اشتباه 10: به روز نرسانی طراحی وب سایت

این اشتباه توسط بسیاری از جمله خود من ساخته شده است. ما تمایل داریم به طراحی اولیه بچسبیم، به دلیل اینکه انگیزه کمی برای تغییر هر چیزی وجود دارد . با این حال، مهم است توجه داشته باشید که به عنوان یک سایت رو به رشد در ترافیک و محتوا، نیاز به، به روز رسانی وب سایت ما برای بهبود ناوبری و / یا به روز رسانی مطالب و لینک ها وجود دارد. عدم انجام این کار میتواند منجر به کاهش رتبه ی سایت شما در گوگل شود.

بعنوان مثال، بسیاری از سایتهایی که شما در گذشته به آنها لینک داشتید ممکن است دیگر فعال نباشند، زنده نگه داشتن این لینکها نه تنها برای تجربه ی بازدیدکنندگان شما بد است، برای گوگل نیز بد است چون تا خزنده به پایان برسد مرده است! اگر وبسایت شما این زمانهای کافی را داشته باشد، به اعتقاد من رتبه کیفیت وب سایت شما کاهش خواهد یافت.

 

بسیاری از اشتباهات ذکر شده در اینجا را می توان با کمی تلاش حذف کرد. بنابراین اگر شما فکر میکنید ترافیک گوگل شما در حال رشد نیست، از طریق این چک لیست بررسی کنید اگر چیزی میتواند بهبود یابد.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
اشتباهات رایج طراحی وب سایتچگونگی کاهش ترافیک گوگلمهارتهای افزایش ترافیک گوگلآشنایی با روشهای افزایش ترافیک جستجواشتباهات طراحی وبسایت و کاهش ترافیک گوگلتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php