advertise laitec sharif univercity
دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

دانلود سورس اندروید اپلیکیشن افزایش سرعت گوشی

18000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید پیانو سنتی

14000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان

گوشی هایی ضد آب که نباید آنها را زیر آب برد!

گوشی های موبایل مدام در حالت تغییرند و هر سال قابلیت های بیشتری به آنها اضافه می شود، قابلیت هایی همچون ضد آب و ضد ضربه بودن و ...
گوشی هایی ضد آب که نباید آنها را زیر آب برد!

گوشی های ضدآبی که نباید زیر آب بروند!

 

گوشی های موبایل مدام در حالت تغییرند و هر سال قابلیت های بیشتری به آنها اضافه می شود، زمانی نه چندان دور همزمان با هوشمند شدن گوشی ها به نظر می رسید سرعت این تغییرات بیشتر شده و هر سال با گوشی هایی مواجه می شویم که با زندگی ما سازگاری بیشتری دارند و از عهده کارهایی مهمی در جهت تسهیل زندگی انسان ها بر می آیند.

گوشی های موبایل مدام در حالت تغییرند و هر سال قابلیت های بیشتری به آنها اضافه می شود، زمانی نه چندان دور همزمان با هوشمند شدن گوشی ها به نظر می رسید سرعت این تغییرات بیشتر شده و هر سال با گوشی هایی مواجه می شویم که با زندگی ما سازگاری بیشتری دارند و از عهده کارهایی مهمی در جهت تسهیل زندگی انسان ها بر می آیند.

به این ترتیب گوشی های هوشمند به سرعت خود را با شرایط زندگی ما وفق می دادند و راه خود را در فعالیت های روزمره ما می گشودند، اما دیری نگذشت که پیشرفت ها در این زمینه دیگر به سرعت گذشته نبود و این بار ما فرصت بیشتری برای هماهنگ کردن خود با گوشی های هوشمند پیدا کردیم.
 

ما فرصت یافتیم تا کاستی ها را بپذیریم و با آنها کنار بیاییم، ما آموختیم تا از گوشی سازان تبعیت کنیم و حتی برخی قابلیت های نه چندان مفیدی را که آنها در گوشی های خود می گنجانند، بپذیریم و مبالغ هنگفتی بابت آن پرداخت کنیم.
 

خوشبختانه حتی پیشرفت گوشی های هوشمند نیز نتوانسته کارکرد اولیه این ابزار را تغییر دهد. همه ما به امکاناتی برای برقراری ارتباط، دریافت و ارسال پیام، باتری بادوام و صفحه نمایش با کیفیت و دوربین، نیازمندیم و سایر قابلیت ها را با توجه به شرایط استفاده از این ابزار، علاقه و البته قیمت انتخاب می کنیم.
 

اما مشکل زمانی پدیدار می شود که ویژگی مورد نظر ما کارکرد واقعی خود را نداشته باشد. به عنوان مثال افرادی که استحکام گوشی را در برخورد با زمین ملاک انتخاب قرار داده اند، پس از آسیب به گوشی و مراجعه به کمپانی متوجه شوند که آزمایش های استحکام برای این وسیله در شرایطی انجام شده که گوشی از ارتفاع نیم متری و از پهلو با زمین برخورد کند و مسوولیت سایر آسیب ها به غیر از مورد مذکور بر عهده کاربر است.
 

در صورتی که قبلا چنین شفافیتی در شرایط استفاده از این گوی از طرف کمپانی وجود نداشته است! و یا وقتی کاربر بنا به شرایط شغلی و یا علاقه شخصی به سمت استفاده از گوشی ضد آب می رود، اما بعد از مدتی کمپانی سازنده اعلام می کند که این گوشی های ضد آب را در آب استفاده نکنید!
 

مشابه اتفاقی که چندی پیش برای گوشی های ضد آب سری اکسپریا، ساخت سونی رخ داد. شهرت این محصولات به خاطر قابلیت مقاومت آنها در مقابل آب و گرد و غبار است و حتی توانسته اند گواهینامه IP۶۸ را که بالاترین گواهینامه در این زمینه است را از آن خود کنند.
 

طبق این گواهینامه، کاربر می تواند گوشی خود را در عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه در آب استفاده کند، بدون این که خبری از شرایط محدودکننده استفاده از این گوشی در آب باشد.
 

شاید شما هم با یکی از این تبلیغات مواجه شده باشید که کاربران را در حال شیرجه زدن و یا عکاسی درون آب نشان می داد. با گوشی هایی که در ظرف های پر از آب رها شده اند و دکمه شاتری که برای عکاسی در آب در کنار گوشی تعبیه شده است. همه اینها خبر از دستیابی سونی به موفقیت ویژه می دادند، آن هم عکاسی در آب.

استفاده از گوشی های ضد آب در آب شرایطی دارد؛ از جمله: اول این که در هنگام برخورد گوشی با آب باید تمام درپوش های گوشی کاملا بسته باشد و دوم این که آب باید شیرین باشد. آبهای شور مانند آب دریا، شربت های شیرین و انواع آبمیوه ها و نوشابه ها می توانند به گوشی آسیب برسانند و سوم رعایت عمق و زمان درخواستی از طرف تولیدکننده بود.
 

اما در به روز رسانی اخیر سونی در رابطه با ایمنی محصولات ضد آب، عبارات جدیدی به چشم می خورد، عباراتی چون «به خاطر داشته باشید که از دستگاه در حالی که زیر آب است، استفاده نکنید» و یا «درجه IP دستگاه شما در شرایط آزمایشگاهی و در حالت آماده به کار (استندبای) به دست آمده است، شما نباید از این دستگاه زیر آب استفاده کنید، مثلا با آن عکس بگیرید.»

یا «این دستگاه زیر آب، در حالت ساکن آزمایش شده و حرکت دادن یا کارکردن با دستگاه تست نشده است. عوامل محیطی زیادی هستند که قابل کنترل نیستند (برای مثال سرعت حرکت زیر آب و یا تغییر فشار در حین حرکت زیر آب) به این دلیل است که ما توصیه نمی کنیم اکسپریا زد۵ ما را زیر آب فرو ببرید.»
 

در حالی که سونی در کمپین تبلیغاتی Z۳ بر عکاسی در زیر آب و در شرایط گوناگون متمرکز شده بود در Z۵ با تغییر رویکردی محسوس اعلام کرد که این گوشی در مقابل باران و قطرات آب، ایمن است و از کاربران خواست تا گوشی های ضد آب سونی را با خود به داخل آب نبرند و زیر آب استفاده نکنند.
 

حال سوال این است که اگر قرارباشد گوشی فقط در برابر قطرات آب مقاوم باشد، دیگر چه فرقی می کند که صاحب بالاتری گواهینامه یعنی IP۶۸ باشد و یا IP۵۷ و یا چیزی کمتر از آن.

اما علت تغییر رویکرد سونی و اطلاع رسانی دیرهنگام درخصوص شرایط خاص استفاده از گوشی های ضدآب نیز موضوع قابل تاملی است.
 

چرا که شنیده شده اقدام سونی در رابطه با محدود کردن استفاده کاربران از گوشی های ضد آب در آب، از هزینه قابل ملاحظه ای نشات می گیرد که به دلیل حدمات پس از فروش برای گوشی های ضدآب، متحمل شده است و این شرکت را بر آن داشته که راه آسیب به گوشی را از همان ابتدا ببندد و با برقراری محدودیت های سخت، خود را از زیر بار هزینه های جبرانی برهاند و مسوولیت هرگونه استفاده از گوشی در آب را به عهده کاربران بگذارد.
 

به هر حال علت هر چه باشد بر عهده کاربر است که بداند گوشی مد نظر او، دقیقا چه امکاناتی در اختیار او قرار می دهد و آیا امکانات به دست آمده ارزش پرداخت هزینه اضافه را دارد؟ و نیز بر عهده کاربر است تا تحقیقات اولیه خود را با دقت بیشتری انجام دهد و فقط با توجه به تبلیغات شرکت ها، اقدام به تصمیم گیری نکنند.
 

از سوی دیگر تجربه نشان داده که کاربران برای دستیابی امکانات مورد نیاز خود، می توانند با جیب خود کنار بیایند و از پول خود بگذرند، اما واقعیت این است که تجربه کاربری بهترین معیار در قضاوت گوشی ها است.
 

کاربران بیش از آن که به ادعاهای کمپانی سازنده توجه کنند، رضایتمندی خود را از به کارگیری گوشی مد نظر قرار می دهند. از رو مدت ها است که کاربران حرفه ای به هیچ وجه اعداد و ارقام اعلام شده را ملاک انتخاب خود قرار نمی دهند. اما مساله مهم دیگر توانایی کمپانی ها در جلب اعتماد کاربران است و این شاید شاه کلید جلب مشتری است.
 

در حال حاضر بسیاری از کمپانی های چینی این رویکرد را سرلوحه بازاریابی خود قرار داده اند و با برقراری ارتباط مستقیم با کاربران و اعمال نظر آنها در گوشی های جدید، آنها را طراحی و تولید آنچه مد نظر دارند، شرکت می دهند و در حقیقت آنها را به مصرف کنندگان دایمی محصولات خود تبدیل می کنند. آنها می دانند در بازاری که رقابت روز به روز دشوارتر می شود حتی یک اشتباه می تواند بهای سنگینی داشته باشد.
 

منبع : ایران آموزش



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
کدام گوشی ها ضد آب واقعی هستندآیا گوشی ها به راستی ضد آب هستندلیست گوشی هایی که ضد آب هستندشعار ضد آب بودن گوشی ها واقعی است؟رقابت شرکت های گوشی در قابلیت ضد آب بودنچه گوش هایی در ضد آب بودن خوب عمل میکندتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php