advertise laitec sharif univercity
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

دانلود سورس پروژه پایانی وب سایت بنگاه املاک با php

68000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان

آیا Microsoft میتواند از Google و Apple پیشی بگیرد؟

مایکروسافت طی دهه گذشته نوعی از یک مسابقه پینگ پنگ عجیب و غریب با خود دارد. مایکروسافت امروزه با مایکروسافت چند ماه پیش تفاوت زیادی دارد و این بدان معناست که می تواند با apple به مبارزه بپردازد.
آیا Microsoft میتواند از Google و Apple پیشی بگیرد؟

آیا Microsoft میتواند از Google و Apple پیشی بگیرد؟

Microsoft مراسم انتشار محصول جدید خود، به مناسبت آغاز فشار اصلی خود برای راه اندازی Windows 10 را برگزار کرده است که آن را در سال جدید در سان فرانسیسکو  ساخته است که مایکروسافت را بطور موثر بعد از apple و google قرار می دهد.

اپل در این زمان بسیار قوی تر است و بنیان گذار آن نیز رفته است، و بعد از یک دهه از “meh”  Microsoft  نسبت به این سالهای خود، بسیار شبیه به خود قدیمی 1995  به نظر میرسد. همچنین، و به نوعی جالب اینجاست که گوگل در برابر نابودی محفوظ است و این مسئله آن را قویتر کرده است اما هنوز هم apple استراتژی گوشی های تجاری را قرار داده است. اگر چیز جدیدی ارائه نشود، در چند ماه آینده فضای  فناوری بسیار شبیه بازی Thrones خواهد شد.

 

مایکروسافت طی دهه گذشته نوعی از یک مسابقه پینگ پنگ عجیب و غریب با خود دارد. ویندوز ME کلمه sucked را تعریف کرد. اما پس از آن ویندوز XP خیلی خوب بود. ویندوز vista مثل کابوسی بود که نمی خواهد تمام شود تا زمانیکه بطور کامل اصلاح شد.  ویندوز 7 خوب بود اما به این دلیل بود که اساسا اشکالات ویستا را رفع کرده بود.

بعداز آمدن ویندوز، نشان داده شد که اگر بخواهید اشکالات را با ابزار غلط  و بدون حمایت شرکت برطرف کنید.

ویندوز 8 نیز مانند ویندوز ویستا، یک بار اصلاح شد، و در واقع نسبتا خوب است.  به هر حال، مانند ویندوز ویستا، اگر مردم یکبار احساس بدی نسبت به محصولی داشته باشند، عقیده شان را تغییر نخواهند داد.

 

دوره بالمر نیز نشان داد که چه اتفاقی می افتد اگر، کسی را مسئول شرکتی قرار دهید که شور و اشتیاقی برای آن ندارد. استیو قطعا Microsoft را دوست داشت ولی اشتیاقی برای محصولات نداشت.

 

یک چیز روشن است:  Nadella مدیر عامل بسیار متفاوتی است. او شور و شوق فراوانی برای محصول دارد، حتی رابطه اش با Intel را اصلاح کرد و OEMهای مایکروسافت به نظر می رسد از گوگل بهتر باشند.

به نظر می رسد Nadella  قادر به صحبت کردن با توسعه دهندگان باشد، که نشان میدهد چرا واقعا لازم است، شرکت های فناوری توسط افرادی اداره شوند که کارشناسان فن آوری هستند و به محصولات علاقه دارند.

جالب توجه است که این همان تغییری است که اکنون در اینتل می بینیم. مایکروسافت امروزه با مایکروسافت چند ماه پیش تفاوت زیادی دارد و این بدان معناست که می تواند با apple به مبارزه بپردازد.

 

چیزی که کمک خواهد کرد، این است که گوگل و اپل به وضوح در جنگ هستند. پروژه Fi مربوط به Google آخرین چیزی است که به قابل توجه ترین محصول اخیر این شرکت  تبدیل شده است.

اپل پرحاشیه ترین شرکت است، یعنی اگر apple به رقابتی براساس قیمت ها وارد شود، مطمئنا پیچیده خواهد شد. بازار امروز، بیشتر با تجربه مشتری تعریف شده است، و Apple مسلما پادشاه آن دامنه است.

اپل که بالاترین عنوان را در رضایتمندی دارد، شرکتهایی مانند AT و T کمتر هستند. که نشان دهنده دومین آسیب پذیری اپل می باشد، در حالیکه گوگل با پروژه Fi تهاجمی است، که محصولی با کیفیت بالا، هزینه کم و خدمات تلفن همراه مشتری محور میباشد. 

 



1
نظرات
  • user avatar amirhasan:
    ۲۲:۰۸:۵۰ __ ۱۳۹۴/۰۸/۰۴

    چند سال دیگه میان موبایل رایگان میدن میگن استفاده کن مثل سیم کارت

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
مایکروسافت در مقابل شرکت اپلmicrosoft در مقابل google و appleپیشی گرفتن مایکروسافت از شرکتهای قدرتمند گوگل و اپلپروژه Fi جدید Googleبرتری شرکت مایکروسافت در مقابل رقیبانش چیست؟microsoft در برابر Googleتغییرات ایجاد شده در microsoftتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php