advertise laitec sharif univercity
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

14000 تومان
دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

10000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم ازدحام ذرات PSO در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم ازدحام ذرات PSO در #C

10000 تومان

دانلود برنامه کار با تصاویر گرافیکی در مالتی مدیا بیلدر MMB

مجموعه سورس کد بسیار جالبی از کار و عملیات مختلف روی تصاویر و نمایش گرافیکی اسلایدهای عکس را که با استفاده از multi media builder طراحی شده اند، بصورت رایگان دانلود کنید
دانلود برنامه کار با تصاویر گرافیکی در مالتی مدیا بیلدر MMB

دانلود برنامه کار با تصاویر گرافیکی در مالتی مدیا بیلدر MMB

در این پست مجموعه ای از سورس برنامه های جالبی با Multi Media Builder را بصورت رایگان دریافت می کنید که کارهای جالبی را روی تصاویر و عکس ها شبیه سازی کرده اند.

مجموعه سورس کدهای MMB که دریافت میکنید هر کدام عملیات بخصوصی را انجام می دهند که برای پروژه های چند رسانه ای مالتی مدیا بیلدر بسیار مناسب خواهند بود.

همچنین علاقه مندان به برنامه نویسی multi media builder می توانند بهره زیادی از این مجموعه ببرند.

 

در مجموعه پروژه های نوشته شده با MMB، این برنامه ها را مشاهده خواهید کرد:

image like animated button : در این نمونه برنامه ساده، یک دکمه متحرک سفارشی جالب را می بینید. با حرکت ماوس روی دکمه ای که بصورت شکل یک پروانه نشان داده شده است، تصویر تغییر خواهد کرد مانند خاصیت hover در CSS.

image demo : در اینجا دموی جالبی از دستکاری تصاویر طراحی شده است که می توان محل آن و اندازه عرض و ارتفاع آن را تغییر داد. همچنین قابلیت بارگذاری تصویر جدید روی فرم برنامه و جایگزینی تصاویر نیز وجود دارد. در ضمن می توان با کشیدن ماوس، تصویر را حرکت داد.

panImage : در این سورس جالب مالتی مدیا بیلدر، نمونه ای از کد scroll کردن تصاویر با MMB پیاده سازی شده است. در این برنامه که مانند قابلیت پانوراما شبیه سازی شده است، می توان نمایش سه بعدی از تصاویر را مشاهده کرد. با کلیک و نگه داشتن ماوس روی روی تصویر و سپس حرکت به سمت چپ یا راست می توان اطراف چپ و راست تصویر را که در کادر قرار ندارندف مشاهده نمود.

slide show : در این سورس کد نیز می توانید نمونه ای از نمایش اسلاید تصاویر با استفاده از MMB را داشته باشید. در این برنامه در فرمی که دارای دکمه های عکس بعدی و قبلی است، میتوان گالری تصاویر و اسلایدهای موجود در برنامه را به ترتیب روی فرم به نمایش درآورد.

Google map image : در سورس مربوط به این بخش، نقشه گوکل به زیبایی شبیه سازی شده است. این برنامه مانند Google map واقعی برنامه نویسی شده است. نقشه گوگلی روی فرم برنامه نشان داده می شود، که دارای گزینه ها و خواص Zoom in، Zoom out، و Auto Down و همچنین رفتن به سمت چپ، راست، وسط تصویر نقشه و همچنین جهات دیگری چون بالا، سمت راست و یا چپ و همچنین پایین سمت راست و چپ می باشد. می توان با کشیدن ماوس روی تصویر نیز آن را حرکت داد و به دنبال مکان مورد نظر گشت. در این برنامه فرم دیگری نیز طراحی شده است که انیمیشن ها و تصاویر متحرک زیبایی در آن طراحی شده است.

image viewer : این سورس جالب نحوه استفاده از listBox و SongList داخلی برای نمایش اسلایدهای تصاویر و تغییر پویای رنگ تصویر پس زمینه برای یک شی تصویر ، می باشد.

 

 

 

از این قسمت مجموعه سورس های کار با تصاویر گرافیکی در مالتی مدیا بیلدر را دانلود کنید

حجم فایل : 816  KB

 



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
مجموعه سورس برنامه کار با تصویر و عکس ها در multi media builderدانلود سورسکد مالتی مدیا بیلدر slide showدانلود سورس image like animated button با MMBسورس کد مالتی مدیا بیلدر مربوط به کار با تصاویر و اسلاید عکس هاسورس mmb شبیه سازی Google mapدانلود رایگان کد scroll کردن تصاویر با MMBدانلود مجموعه سورس های جالب تصاویر گرافیکی با MMBدانلود رایگان برنامه MMB دستکاری تصاویرسورس پروژه panImage در مالتی مدیا بیلدردانلود پروژه image viewer با استفاده از multi media builder لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php