advertise laitec sharif univercity
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

14000 تومان
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

10000 تومان

دانلود قالبی زیبای Bootstrap برای بخش مدیریت سایت

در این پست قالب زیبایی برای بخش مدیریت وب سایت همراه با فرم لاگین را می توانید دانلود کنید که با استفاده از Bootstrap بوت استرپ و HTML طراحی شده است
دانلود قالبی زیبای Bootstrap برای بخش مدیریت سایت

دانلود قالبی زیبای Bootstrap برای بخش مدیریت سایت

نمونه ای دیگر از قالب های سایت مخصوص بخش مدیریت را در اختیارتان گذاشته ایم که بسیار زیبا طراحی شده است و تقریبا تمامی عناصر و گزینه های لازم برای طراحی قالب وب سایت را داراست.

در طراحی این قالب وب مدیریت از قابلیت های Bootstrap، HTML، CSS و JavaScript به زیبایی استفاده شده است.

 

این قالب زیبای بخش مدیریتی بوت استرپ شامل بخش ها و صفحات زیر است:

در header این قالب مدیریتی، پنل مربوط به مدیر وب سایت  و قابلیت های :مشاهده پروفایل مدیر، مدیریت تنظیمات وب سایت، و گزینه Log out ، بخش اعلانات وب سایت از جمله آخرین نظرات، پیام های ارسالی، آخرین کارها و عملیات مربوط به سایت، نمایش نموداری کارهای سایتو همچنین  پیام های دریافتی سایت، طراحی شده اند.

منوی این قالب نیز بصورت یک left Sidebar در سمت چپ تمامی صفحات قالب برای دسترسی به بخش های مختلف قالب قرار داده شده است.

 

صفحات این قالب زیبای بخش مدیریتی Bootstrap عبارتنداز:

Dashboard : این صفحه، بخش اصلی قالب بخش مدیریت می باشد که محتوای آن شامل، کادر اعلانات جدید سایت ، به همراه نمایش هایی از سفارشات جدید، نظرات و پیام های جدید و ... می باشد.همچنین در این صفحه در یک نمودار ناحیه ای ، نمودار میله ای و یک نمودار حلقه ای بازدیدهای وب سایت و  میزان فروش بر اساس درخواست های ایمیلی کاربران، دانلود از وب سایت و ...  نشان داده می شود. در این صفحه پانل های دیگری برای نمایش اعلانات  و همچنین پانلی برای چت با کاربران آنلاین وب سایت به زیبایی طراحی شده اند.

 

Tables : در این صفحه چندین نوع جدول برای استفاده های مختلف طراحی شده اند: از جمله جدول کاملی با قابلیت تعیین سطرهای نمایشی ، صفحه بندی، گزینه جستجو در جدول و همچنین قابلیت مرتب کردن سطرها بر اساس داده خاصی، جدول مرزبندی شده ساده، جدول مرزبندی شده با سطرهای راه راه و ... .

 

Charts : این صفحه از قالب شامل چندین نمونه از نمودارهای زیبا برای انواع نمایش مختلف پیشرفت کار، فروش، بازدیدهای وب سایت و ... طراحی شده اند از جمله : چارت خطی، نمودار دایره ای با راهنمای ابزار، نمودار خطی با محورهای چندگانه با راهنمای ابزار و داده های خام، نمودار خطی متحرک، نمودار میله ای و ... .

 

Forms : در این صفحه از قالب، عناصر مختلف فرم، برای استفاده در بخش های مختلف وب سایت طراحی شده اند. عناصری که در این صفحه می توانید استفاده کنید عبارتنداز: انواع TextBox، دکمه آپلود فایل، دو نوع checkbox، دکمه های Radio Buttons، تکست باکس های انتخابگر، و فرم های دارای اعتبارسنجی و هر گزینه ای که در فرم های قالب مورد نیاز باشد.

 

UI Element : در این بخش از منو می توان به چندین صفحه مجزا که شامل انواع مختلف عناصر نمایشی روی فرم ها و صفحات وب سایت است، دسترسی داشت. این قسمت خود از چندین بخش از جمله : انواع پانل ها و بخش های مخصوص موارد و گزینه های اخباری و مهم، انواع دکمه ها در اندازه، رنگ و آیکون های مختلف مناسب برای تمام بخش های قالب وب و همچنین دکمه ها و آیکونهای شبکه های اجتماعی،  انواع استایل های گزینه های هشداری و Tooltipها ، چندین طرح مختلف تایپوگرافی برای عنوان ها، پاراگرافها، لیست و ... ، صدها آیکون جالب و مورد نیاز، و گزینه های Grid، تشکیل شده است.

 

بخش بعدی منوی قالب شامل گزینه منوی کشویی چند سطحی برای استفاده در موارد خاصی است که شاید در سورس قالب وب سایت شما نیاز باشد.

 

آخرین گزینه مربوط به منو، sample page ها می باشند که شامل دو نمونه صفحه خالی و همچنین صفحه لاگین زیبایی می باشد. 

 

 

 

بصورت رایگان از این قسمت سورس قالب زیبای بوت استرپ بخش مدیریت وب سایت را دانلود کنید

حجم فایل : 2.58   MB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












2
نظرات
  • user avatar امیر حسین محمدی:
    ۲۰:۳۳:۵۴ __ ۱۳۹۴/۰۶/۱۲

    من خودم تو همینکارم دوست عزبز ولی هنوز بوت استرپ رو به درستی متوجه نشدم میشه توضیح بدی؟

    مدیریت سایت :
    Bootstrap مجموع ابزاری رایگان برای ایجاد صفحات وب هستش که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر امکانات مورد نیاز طراحی وب می باشد.
  • user avatar sadaf1:
    ۱۳:۴۶:۰۴ __ ۱۳۹۴/۰۶/۱۴

    سلام من چند قالب آماده برای یک سیستم حضور و غیاب میخوام هر چی سرچ میکنم جوابی نمیگیرم ؛از کجا میتونم این قالبو پیدا کنم

    مدیریت سایت :
    سلام ، میتونید بخش دانلود قالب رو مشاهده بفرمایید اگر قالبی مناسب کارتون پیدا نکردید ، میتونید سفارش بدید.

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
سورس قالب BootStrap بخش مدیریت webSite زیبادانلود سورسکد template بخش مدیریت سایت با BootStrapدانلود رایگان سورس قالب وب مدیریت وبسایت BootStrap زیبادانلود سورس قالب bootstrap مدیریت سایت جالب با htmlدانلود رایگان قالب وب سایت جالب مدیریت با امکانات BootStrapتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php