advertise laitec sharif univercity
دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم  کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

دانلود مقاله ای در مورد الگوریتم کرم شب تاب FireFly در هوش مصنوعی

10000 تومان
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

14000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان
دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

دانلود سورس بازی اندروید جدول خونه (900 جدول) همراه آموزش راه اندازی

99000 تومان

دانلود قالب سایت کامل بیزینس مدرن با bootstrap

قالب وب کاملی را برای وب سایت های تجاری مدرن در اینجا می توانید بصورت رایگان دانلود کنید که با استفاده از Bootstrap و HTML و دستورات و کدهای CSS و جاوا اسکریپت طراحی و نوشته شده است.
دانلود قالب سایت کامل بیزینس مدرن با bootstrap

دانلود قالب سایت کامل بیزینس مدرن با bootstrap

قالب بوت استرپ زیبای Modern Business را می بینید که تقریبا تمام امکانات لازم برای بخش نمایشی یک وب سایت تجاری و یا معرفی کمپانی های مشهور و گسترده را دارد و دارای صفحاتی با طراحی های متنوع و جالب است که میتوانید به دلخواه آنها را انتخاب و در وب سایت خود استفاده کنید.

 

قالب Bootstrap کامل بیزینس مدرن دارای صفحات و امکانات زیر می باشد:

در تمام صفحات این قالب، در بالاترین بخش نوار منوی کشویی زیبایی طراحی شده است که امکان دسترسی به صفحات و بخش های متنوع را در تمام صفحات قالب فراهم می کند.  

» در صفحه اصلی، اسلایدر زیبایی نیز ظراحی شده است که قابلیت تغییر تصاویر بصورت دستی و اتوماتیک را دارد. سپس در جداول زیبایی خوشامدگویی به کاربران، تصاویری از نمونه کارهای فراهم آورده شده در سایت، و همچنین ویژگی ها و قابلیت های سایت نشان داده شده اند.

»  صفحه بعدی قالب، About، در این صفحه در بخش های طراحی شده جالبی، اطلاعاتی در مورد وب سایت، مدیران و کارکنان سایت و همچنین کاربران و مشتریان همراه با عکس و توضیحات مختصری ذکر می شود.

» در صفحه مربوط به services، خدمات و سرویس هایی که وب سایت برای کاربران فراهم میکند در چند طرح جالب و متفاوت نمایش داده می شوند، از جمله در پنل ها، لیست و همچنین tab هایی جالب.

» بخش Contact این قالب وب نیز بسیار کامل است و شامل نقشه گوگل برای آدرس دقیق شرکت، شماره تلفن ها و آدرس ایمیل و همچنین جهت ارسال نظرات و پیشنهادات نیز فرم زیبایی طراحی شده است.

» صفحه بعدی قالب وب Modern Business مربوط به Portfolio، می باشد، که خود این صفحه شامل 4 نوع نمایش جالب بصورت: نمایش نمونه کارها در ردیف های یک ستونی همراه با صفحه بندی، ردیف های دو ستونی، سه ستونی، ردیف های محصولات چهار ستونی است که با کلیک روی هر محصول و نمونه کار ، در یک صفحه بصورت جداگانه همراه با عکس و توضیحات کامل نمایش داده خواهد شد.

» صفحه Blog مربوط به قالب نیز، شامل سه طرح نمایشی جالب برای نشان دادن پست های وبلاگ می باشد که می توانید هر کدام را که خواستید مطابق سلیقه و نیازتان انتخاب نمایید.

» در آخرین صفحه از این قالب زیبا، چند نمونه زیبا از صفحات مختلفی که ممکن است در طراحی بخش نمایشی وب سایتها مورد نیاز باشند، قرار داده شده اند، از جمله : صفحه ای با عرض کامل، صفحه ای دارای سایدبار جالب، صفحه FAQ، صفحه error 404، و همچنین صفحه ای شامل جداول قیمت گذاری و فروش.

 

 

 

هم اکنون بصورت رایگان سورس قالب زیبایی Modern Business با بوت استرپ را دانلود کنید

حجم فایل : 656  KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












1
نظرات
  • user avatar معراج الدین:
    ۱۵:۵۳:۰۹ __ ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

    تشکر و جهان سپاس از خدمات این ویبسایت

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
دانلود رایگان نمونه قالب سایت با بوت استرپ برای سایت های تجاری مدرنسورس web template مخصوص سازمانهای تجاری با html و Bootstrapسفارش سورس رایگان modern business با Bootstrap و اچ تی ام ال و CSSسورسکد قالب وب modern business با بوت استرپ و htmlدانلود قالب وب سایت های تجاری مدرن با Bootstrapتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php