advertise laitec sharif univercity
دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

دانلود PDF مجموعه 300 نکته جالب برنامه نویسی در سی شارپ #C

10000 تومان
سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access

10000 تومان
دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

دانلود سورس پروژه TSP با الگوریتم مورچگان Ants

10000 تومان
پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

پروژه پایانی PHP وب سایت فروشگاه کامپیوتری

68000 تومان
سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

سورس پروژه پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک در ASP.net

48000 تومان

دانلود برنامه مدیریت آرشیو فیلم در زبان سی شارپ

نرم افزار ساده و جالبی از مدیریت و سازماندهی آرشیو فیلم و ویدیو با زبان برنامه نویسی سی شارپ #C را می توانید در این پست بصورت رایگان دریافت کنید.
دانلود برنامه مدیریت آرشیو فیلم در زبان سی شارپ

دانلود برنامه مدیریت آرشیو فیلم در زبان #C

مطمئنا خیلی از شما ها طرفدار و علاقه مند به سینما و فیلم هستید. وجود یک نرم افزار آرشیو و سازماندهی فیلم ها برای مدیریت میتواند بسیار مفید باشد تا افراد بتوانند به آسانی آنها را بیابند و یا به آنها نظم و ترتیب بدهند تا از گشتن میان انها و انتخاب لذت ببرند.

سورس جالبی از سازماندهی فیلم ها و ویدیوها که با زبان سی شارپ طراحی و پیاده سازی شده است، می تواند به شما کمک کند تا از archive فیلم های خود یک لیست مرتب و جامع همراه با همه توضیحات تهیه کنید. می توانید فیلم های خود را بر اساس نام ، ژانر و بسیاری موارد دیگر دسته بندی کنید تا دسترسی به آنها آسان تر شود. فیلم های اضافه شده به لیست را می توانید با استفاده از عکس ، توضیحات در ارتباط با فیلم و نوع آن بهتر دسته بندی کنید تا در هنگام مشاهده لیست حتی اگر از فیلم مذکور چیزی به خاطر نداشتید با دیدن عکس و توضیحات آن را بخاطر بیاورید. 

 

در پروژه زیبای مدیریت آرشیو فیلمها، میتوانی اطلاعات جدیدی را به بانک اطلاعاتی تان اضافه کنید و یا سازماندهی های موجود را ویرایش، اصلاح و یا حذف نمایید.

این برنامه جالب و بسیار کاربردی شامل دو بخش زیر می باشد:

افزودن اطلاعات فیلم جدید: در این فرم میتوان اطلاعات جدیدی از جمله کد فیلم، نام فیلم، کارگردان، نویسنده، بازیگران فیلم، کشور سازنده، زبان فیلم (زبان اصلی، دوبله و یا زیرنویس)، سال تولید فیلم، ژانر (کمدی، درام، عاشقانه، ترسنام، جنایی و ...)، خلاصه داستان و هم چنین پوستر مربوط به فیلم را میتوان به آرشیو فیلم ها افزود.

ویرایش اطلاعات موجود فیلم ها : در این بخش از برنامه میتوانید آرشیو تان را ویرایش نمایید. میتوانید اطلاعات آرشیوتان را براساس کد فیلم، نام کارگردان، زبان فیلم و یا ... مرتب سازی کنید و اطلاعات را ویرایش و اصلاح نمایید و یا براساس موضوع خاصی که مدنظرتان است، فیلم را از آرشیو و دسته بندی تان حذف کنید! همچنین میتوانید در این فرم از برنامه، اطلاعات مروبط به آرشیو فیلم هایتان را بطور کامل در یک dataGridView ببینید.

 

این سورس جالب و مفید را دانلود کنید و در پروژه هایتان از ان بهره ببرید.

 

 

از این قسمت سورس برنامه سازماندهی Movie Archive را بصورت رایگان دانلود کنید

حجم فایل : 576   KB



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : www.SourceCodes.ir












1
نظرات
  • user avatar رضا:
    ۲۱:۳۵:۴۳ __ ۱۳۹۵/۰۲/۲۶

    باسلام.ممنون از سایت خوبتون.ببخشید یه مشکلی داشتم و اونم اینه که برنامتون مشکل داره .در قسمت ویرایش و اصلاح یا حذف فیلم ها فرمی بازمیشه که نمیشه هیج اطلاعاتی رو وارد کرد و در آخر نمتونیم فرم رو ذخیره کنیم اگه امکانش هست رسیدگی کنین

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
سورس پروژه مدیریت آرشیو فیلم ها در #Cسورس کد نرم افزار آرشیو کردن فیلم ها با زبان سی شارپسفارش سورس کد برنامه مدیریت و سازماندهی فیلم در c sharpنرم افزار ساده مدیریت کردن آرشیو فیلم و ویدیو با c sharpدانلود برنامه #C ثبت اطلاعات آرشیو فیلم و سینمادانلود رایگان پروژه Archive Film در زبان #Cدانلود رایگان پروژه سی شارپ مدیریت اطلاعات فیلمتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php