advertise laitec sharif univercity
دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

دانلود پایان نامه وب سایت مهندسی پزشکی با ASP.net

28000 تومان
دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

28000 تومان
دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

دانلود پروژه وب سایت اشعار با ASP.NET و SQL

10000 تومان
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، نمایندگی ایران خودرو

10000 تومان
دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

دانلود سورس n وزیر با جست وجوی ممنوع در سی شارپ #C

10000 تومان

دانلود قالب html بخش مدیریت سایت ColorLife

این قالب زیبا و بسیار کاربردی که با html، css و javaScript طراحی شده است، در 4 رنگ مختلف آماده استفاده برای بخش مدیریت انواع سایت است و قابلیتهای جالب زیادی در آن گنجانده شده است
دانلود قالب html بخش مدیریت سایت ColorLife

دانلود قالب html بخش مدیریت سایت ColorLife

این قالب زیبا و بسیار کاربردی که با html، css و javaScript طراحی شده است، در 4 رنگ مختلف آماده استفاده برای بخش مدیریت انواع سایت است و قابلیتهای جالب زیادی در آن گنجانده شده است. قالبی که در دسترستان است در چهار رنگ پیش فرض، آبی، بنفش و قرمز طراحی شده است. 

این قالب در بخش header شامل لوگوی سایت، قابلیت تغییر زبان ، خوشامد گویی به همراه نام مدیری که لاگین کرده است و نیز تنظیمات سایت و مدیر سایت و خروج از بخش مدیریت سایت ، میباشد.

ساید باری هماهنگ با رنگ تم قالب در سمت چپ تمام صفحات قالب وجود دارد که با آکاردئون بسیار زیبا طراحی شده است و منو و زیر منوها را خیلی واضح نمایش میدهد و دسترسی به صفحات مختلف بخش مدیریت را بسیار آسانتر میکند. همچنین در بخش پایین سایدبار کاربران آنلاین نمایش داده میشوند و میتوان از طریق این قسمت با آنها چت کرد.

صفحات بسیار کارا و متنوعی را میتوانید در این قالب مشاهده کنید که همگی با HTML طراحی شده اند و عبارتنداز:

دانلود قالب html مدیریت ColorLife :

 

Main : در این صفحه، مدیر پس از لاگین کردن وارد بخش مدیریتی خود میشود. 

 

General 

Dashboard : در این صفحه به همراه سایدبار چندین گزینه دیگر نیز دیده میشود که همگی قابلیت minimize شدن دارند. ابتدا جدولی طراحی شده است که آمار بازدیدهای کلی سایت، بازدیدهای جدید و آمار بازدید صفحات را نشان میدهد. بخش بعدی گالری عکسها را نشان میدهد که عکسها در جدولی نشان داده شده اند و با کلیک روی هر عکس، عکس با اندازه ای بزرگتر روی صفحه نمایش داده میشود. همچنین جدولی از انواع buttton ها به همراه یک لیست Accordion نیز در این صفحه طراحی شده اند. در بخش پایانی این صفحه ، لیستی از مقالات به همراه تیتر و متن آنها و نیز گزینه ویرایش و حذف مقالات وجود دارد. 

Charts :  در این صفحه جهت نمایش اطلاعات آماری (شامل : بازدیدهای سایت، فروش یا سود سایت و ..) از نمودارهای : گرافهای آپدیت real-time، تعامل با نقاط داده،   نمودار میله ای (bar chart) و نمودار دایره ای (Pie chart)  استفاده شده است که هر کدام قابلیت minimize شدندارند.

Image Gallery : در این صفحه، در چند بخش مجزا گالری عکس به نمایش گذاشته شده است که هر کدام با افکت ها و اندازه های مختلف عکسها را نمایش میدهند.

Calendar : این صفحه، شامل تقویمی است که قابلیت تغییر به حالتهای ماهانه، هفتگی و روزانه را دارد. گزینه جستجو و مینیمایز کردن نیز برای این تقویم طراحی شده است.

Page Messages : این صفحه از قالب، پیامهای دریافتی از کاربران و بازدیدکنندگان سایت را به نمایش میگذارد. شامل نام وعکس کاربر، زمان ارسال و متن پیام است. همچنین از همین بخش نیز میتوان به کاربران پیام جدیدی را ارسال کرد.

 

 

Styling

Form Styling : در این صفحه انواع فیلد های موجود در فرم  جهت استفاده برای طراحی بخش های مختلف سایت و پنل مدیریت وجود دارند. در  صفحه ی ذکر شده انواع عناصر اعتبارسنجی فرم ، عناصر ورودی های اضافی، انواع ورودی ها متن و فرم های با قابلیت چند انتخابی طراحی شده اند.

Table Styling : این صفحه شامل جدولی به این شرح است: جدول داده ای که شامل ستون مشخصات ، قابلیتهای حذف هر سطر و همچنین checkbox برای مشخص کردن سطرهایی که اعمال تغییرات در آنها لازم است. جدول، قابلیت تعیین نمایش بخشی از سطرهای جدول (از 1تا 5 یا 1 تا 10 و...) ،و خاصیت صفحه بندی نیز میباشند.

Grid Styling : در این بخش از قالب یک ظاهر طراحی شده شبکه دیده میشود که چند استایل مختلف را طراحی کرده است.

Buttons & Icons :  این صفحه شامل چندین آیکون زیبا و کاربردی و نیز دکمه های مختلفی با رنگهای متنوعی برای بخش های مختلف سایت میباشد.

Typo : در این صفحه ویژگی هایی که ممکن است یک صفحه نمایش پست یا خبر و .. نیاز داشته باشد، وجود دارد. متن کلی را به هر استایل CSS که بخواهید نمایش دهید و یا هر ویژگی که لازم باشد ذکر شده است. عنوانهای پست، متن کلی، ویژگی های Bold، italic و ...، همچنین انواع لیست ها و توضیحات .

 

 

Plugins

Widgets : در این بخش قالب، عناصر کاربردی زیادی جهت استفاده در قسمتهای مختلف سایت و همچنین بخش مدیریت سایت، آماده استفاده هستند. این صفحه شامل پنل کاربران و اطلاعات آنها، اطلاعات آماری سایت، لیست Accordion، انواع ToolTip ها، اطلاعیه های Pop-up، و همچنین انواع پیام های هشداری و خبری میباشد.

Html5 Player : در این صفحه یک پخش کننده ی ویدیوی جالب گنجانده شده است.

WYSIWYG Editor : این صفحه از قالب ویرایشگر متنی WYSIWYG را نشان میدهد. 

File Manager : این صفحه جهت مدیریت فایل طراحی شده است.

Step by Step Wizard : در این صفحه یک نمونه فرم ویزارد (شامل چند مرحله ی ترتیبی) وجود دارد که با وارد کردن فیلدهای مورد نیاز و کلیک دکمه next به مرحله بعدی میرود. فرم بعدی همراه با اعتبارسنجی ورودی ها این عمل را انجام میدهد و در مرحله سوم میتوان اطلاعات را ارسال کرد.

Contact List : در این صفحه لیست مخاطبان وکاربران سایت نشان داده میشود.

Diologs : در این صفحه چند نمونه Diolog طزاحی شده اند که میتوان در صورت نیاز از آنها استفاده کرد. 

 

Error Page

Erro 404 : اگر کاربر بخواهد به صفحه ای که وجود ندارد برود و آدرس اشتباه وارد کند، این صفحه نمایش داده میشود. میتوان گزینه برگشت به سایت اصلی را در همین صفحه قرار داد.

Error 500 : این صفحه هنگام خطای داخلی سرور به نمایش در می آید.

Error 503 : وقتی سرویس موقتا در دسترس نیست میتوان این صفحه را به کاربر نشان داد. 

 

 

 

قالب بخش مدیریت سایت ColorLife با html را به صورت رایگان دانلود کنید

حجم فایل :19.1 MB

 

 



لینک های دانلود

قالب html مدیریت ColorLife رمز فایل : www.SourceCodes.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
تبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php