advertise laitec sharif univercity
دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

دانلود برنامه آزمون تستی در مالتی مدیا بیلدر MMb

10000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان
دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

دانلود پروژه معمای 8 با الگوریتم ژنتیک در سی شارپ

10000 تومان
سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

سورس پروژه پایانی آزمون گیری با زبان سی شارپ و SQL

18000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

10000 تومان

دانلود قالب html مدیریت با تم ویندوز 8

این قالب بسیار زیبا با تم ویندوز 8 برای طراحی بخش مدیریت سایت میباشد. این قالب زیبا و بسیار کاربردی که با html، css و javaScript طراحی شده است،را میتوان برای بخش مدیریت انواع سایت استفاده کرد چون قابلیتهای جالب زیادی در آن گنجانده شده است
دانلود قالب html مدیریت با تم ویندوز 8

دانلود قالب html مدیریت با تم ویندوز 8

قالبی که در این بخش جهت دانلود قرار داده ایم، قالبی بسیار زیبا با تم ویندوز 8 برای طراحی بخش مدیریت سایت میباشد.  این قالب زیبا و بسیار کاربردی که با html، css و javaScript طراحی شده است،را میتوان برای بخش مدیریت انواع سایت استفاده کرد چون قابلیتهای جالب زیادی در آن گنجانده شده است.

این قالب شامل منویی با رنگهای جذاب تم ویندوز 8 است که مدیر سایت از طریق آن میتواند به قسمتهای مختلف قالب دسترسی داشت، از رویدادهای سایت اطلاع پیدا کرده و تغییرات لازم را اعمال نماید.

 با کلیک روی هر بخش منو، زیر منوهای آن بخش در همان صفحه ، زیر منو نشان داده میشوند و با کلیک روی آنها میتوانید به صفحه مورد نیازتان مراجعه کنید.  

ساید باری با رنگ زمینه مشکی در سمت چپ تمام صفحات قالب وجود دارد که منو و زیر منوها را خیلی واضح نمایش میدهد و دسترسی به صفحات مختلف بخش مدیریت را بسیار آسانتر میکند. این ساید بار در بخش پایین آن تقویم نیز دارد.در بالای صفحه در کنار منو، گزینه ای جهت مشاهده ی اطلاعات مدیر سایت و همچنین گزینه ای برای تغییر استایل نمایش منو در ساید بار ،  وجود دارد. 

صفحات بسیار کارا و متنوعی را میتوانید در این قالب مشاهده کنید که همگی با HTML طراحی شده اند و عبارتنداز: (قسمت منو و ساید یار در تمامی صفحات قابل دسترسی میباشند)

قالب html مدیریت با تم ویندوز 8

 Dashboard (خانه) :  در این صفحه بعد از منو سه کادر با تم ویندوز 8 قرار داده شده که، آمار فاکتورها ، اطلاعات سرور (حجم مصرفی MySQL، پایگاه داده، ایمیل ها) و فهرست بازدید کنندگان سایت (جدید، برگشت، میانگین زمان حضور در سایت) را نشان میدهند.  بعد از این بخش چهار قسمت مجزا در صفحه گنجانده شده که هر کدام قابلیت رفرش و هیدن شدن را دارند. این بخش ها عبارتنداز:

-  آمار بازدیدکنندگان صفحات سایت 

- آخرین سفارشات (جدولی با قابلیتهای ویرایش و حذف مشخصات سفارش دهنده را نمایش میدهد). 

- مشخصات محصولات (سفارشات جدید، انجام شده و رد شده را نشان میدهد).

- پیامها (پیامهای دریافتی و ارسالی را نشان میدهد، میتوان پیام جدیدی را نیز از همین قسمت ارسال کرد) .

UI Elements (عناصر رابط کاربر) : با کلیک روی این قسمت منو، زیر منویی با بخشها و قابلیت های زیر ظاهر میگردد:

- عناصر رابط کاربر :  در این صفحه ، عناصر مختلف رابط کاربر وجود دارند که میتوانید از هر یک از آنها در جاهای مختلفی از سایتی که میخواهید طراحی کنید ، استفاده کنید. این صفحه شامل نمایش چندین پیام هشداری، آکاردئون پیش فرض، قابلیت مرتب کردن چند سطر، قابلیت انتخاب سطری از میان چند سطر، تب های بوت استرپ پیشفرض و بوت استرپ های پایین، چپ و راست، انواع نمودار های پیشرفت JQuery وBootstrap ، و همچنین چند نوع مختلف لودر (Loder) می باشد.

- ویجت ها : این صفحه شامل چندین ساختار ویجت و اندازه های کوچک آنها و همچنین، انواع ساختارهای بلاک با نمونه های مختلف از جمله: بلاک ساده، بلاک همراه با محتوا، بلاک دارای آیکون، بلاک دارای آیکون ودکمه، و بلاک با Scrooling ، میباشد. 

- دکمه ها : در این صفحه انواع مختلفی از دکمه ها جهت استفاده قرار داده شده است. از جمله: دکمه های پیش فرض با رنگای مختلف،دکمه های غیر فعال،  دکمه هایی با اندازه های گوناگون، دکمه هایی همراه با آیکون، دکمه های گروهی، پلاگین های دکمه بوت استرپ و چند نوع صفحه بندی در این صفحه دیده میشوند.

- آیکون ها : این صفحه شامل صدها آیکون زیبا و کاربردی برای بخش های مختلف سایت میباشد.

Forms Stuff (فرمها) :

- عناصر : در این صفحه انواع فیلد های موجود در فرم همراه مثال جهت استفاده برای طراحی بخش های مختلف سایت و پنل مدیریت وجود دارند. در  صفحه ی ذکر شده انواع عناصر پیش فرض فرم ، عناصر فرم های سفارشی، انواع ورودی ها متن و فرم های با قابلیت چند انتخابی طراحی شده اند.

- اعتبار سنجی : این صفحه شامل دو نمونه فرم اعتبار سنجی است. برای هر textbox موجود در فرم ها، خواصی را که فیلد وارد شده باید دارا باشد، ذکر شده است و در صورت رعایت نکردن آنها فرم ارسال نمیشود و پیغام خطا میدهد.

- فرم شبکه ای : این صفحه نیز شامل چند نمونه فرم شبکه ای جهت استفاده در موارد خاص نمایش داده شده است. 

- ویرایشگرها : این صفحه از قالب ویرایشگرهای متنی از جمله CLEditor و CKEditor را نشان میدهد. 

- wizard : در این صفحه چند نمونه فرم ویزارد (شامل چند مرحله ی ترتیبی) وجود دارد. اولین فرم بصورت ویزارد پیش فرض طراحی شده است و با وارد کردن فیلدهای مورد نیاز و کلیک دکمه next به مرحله بعدی میرود. فرم بعدی همراه با اعتبارسنجی ورودی ها این عمل را انجام میدهد. و فرم طراحی شده ی بعدی با ajax این مراحل را ثبت میکند.

Statistic  (نمودارهای آماری): در این صفحه جهت نمایش اطلاعات آماری (شامل : بازدیدهای سایت، فروش یا سود سایت و ..) از نمودارهای : نمودارخطی (Line chart) ، نمودار ستونی (Column chart)، نمودار دایره ای (Pie chart) و نمودار پویا (Dynamic chart) استفاده شده است.

Tables (جداول) :

- ساده : در این صغحه چند جدول ساده با ویژگیها ی مختلف طراحی شده اند. جدول ها: اولین جدول شکل پیش فرض را بدون هیچ ویژگی برجسته ای نشان میدهد. جدولی با چند ستون مشخصات. در جدول بعدی خاصیت hover به جدول قبلی اضافه شده است. پس از آن جدولی طراحی شده است که برای هر سطر checkbox ی دارد. در آخرین جدول، علاوه بر خاصیت های hover و checkbox ، با کلیک روی هر ستون سطر، checkbox فعال و غیر فعال میگردد.

-داینامیک : این صفحه شمل جداولی به این شرح است: ابتدا جدول مرتب سازی پیش فرض که شامل ستون مشخصات ، قابلیتهای حذف و ویرایش هر سطر و همچنین checkbox برای مشخص کردن سطرهایی که اعمال تغییرات در آنها لازم است. در جداول بعدی، علاوه بر ویژگی های ذکر شده، جداول شامل textbox ی جهت جست وجو در جدول، قابلیت تعیین نمایش بخشی از سطرهای جدول (از 1تا 5 یا 1 تا 10 و...) ،و خاصیت صفحه بندی میباشند. جدولی نیز با Ajax جهت لود کردن داده ها طراحی شده است.

Samples (نمونه ها) :

-SAQ( سوالات متداول) : در این صفحه جدولی از سوالات وجود دارد. برای این جدول ، بخش جستوجو و باز و بسته کردن تمامی سوالات طراحی شده ست. همچنین فرمی نیز جهت تماس با مدیر و ارسال پیام وجود دارد.

- فاکتور : این صفحه شامل اطلاعات حساب سایت میباشد. به دو روش این اطلاعات نمایش داده شده اند. در روش اول فاکتور بصورت فرمی نشان داده شده است که مشخصات طرفین حساب به همراه تاریخ و محاسبه ی مقدار حساب را شامل میشود. در روش دوم نیز در جدولی تمام اطلاعات به همراه مقدار حساب جدا شده اند. مقدار سود و هزینه ی کلی نیز ذکر شده است.

- لاگین : از این صفحه، میتوان جهت صفحه ی لاگین مدیر سایت استفاده کرد. شامل اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور است. میتوان بخش حروف تصویر را نیز جهت امنیت بیشتر به آن اضافه کرد. 

Other (دیگر بخش ها) :

- File handling : این صفحه شامل اطلاعات مربوط به فایلهای آپلود شده در سایت میباشد. در مورد هر فایل ، نام فایل، وضعیت و اندازه فایل ذکر میشوند . همچنین لینکهایی جهت اضافه کرن فایلها و آپلود فایل نیز در این صفحه وجود دارند. 

- گالری : این صفحه شامل سه بخش بسیار جالب است. بخش اول یک گالری ساده است که با کلیک روی هر عکس، عکس با اندازه ای بزرگتر روی صفحه نمایش داده میشود. در بخش دوم، عکسها در جدولی نشان داده شده اند که در هر سطر جدول مشخصات عکس به همراه قابلیت ویرایش و حذف عکس وجود دارد. در بخش سوم، چند عکس همراه اطلاعات تیتر و متن عکس ، هر کدام داخل کادری مجزا، در کنار هم گنجانده شده اند و هر کادر دو دکمه دارد که میتوان در صورت نیاز برای مشاهده ی کامل پست یا حذف و ویرایش از آنها استفاده کرد.. 

- typography (فن چاپ) : در این صفحه ویژگی هایی که ممکن است یک صفحه نمایش پست یا خبر و .. نیاز داشته باشد، وجود دارد. متن کلی را به هر استایل CSS که بخواهید نمایش دهید و یا هر ویژگی که لازم باشد ذکر شده است. عنوانهای پست، متن کلی، ویژگی های Bold، italic و ...، همچنین انواع لیست ها و توضیحات .

- error : این صفحه، یک صفحه ی خطاست و وقتی بخواهیم به یک صفحه نامعتبر که وجود ندارد برویم این صفحه نمایش داده میشود. دو دکمه دارد : برگشت به صفحه اصلی و برگشت به صفحه قبلی.  

 

 

قالب مدیریت سایت با تم ویندوز 8 را به صورت رایگان دانلود کنید

حجم فایل :2.67 MB

 

 

 



لینک های دانلود

قالب html مدیریت با تم ویندوز 8 رمز فایل : www.SourceCodes.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
تبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php