advertise laitec sharif univercity تبلیغات در سایت سورس کد تبلیغات در سایت سورس کد
دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

دانلود برنامه رنگ آمیزی گراف با الگوریتم عقبگرد در سی شارپ

3000 تومان
دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

دانلود مجموعه 70 پروژه مفید و کاربردی سی شارپ #C

9500 تومان
دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

دانلود مجموعه 100 سورس ساده و ابتدایی با سی پلاس پلاس

5000 تومان
دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

دانلود آپلود سنتر پیشرفته با PHP و Ajax

3000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

4800 تومان

دانلود سورس بازی تتریس Tetris در سی شارپ C#

این بازی که با استفاده از زبان سی شارپ طراحی شده است و تتریس نام دارد ، در واقع یک توپ است که به صورت شناور در صفحه حرکت می کند و هدف ها را می خورد.
دانلود سورس بازی تتریس Tetris در سی شارپ C#

این پروژه  که با استفاده از زبان برنامه نویسی  سی شارپ طراحی شده است و تتریس نام دارد ، در واقع یک توپ است که به صورت شناور در صفحه حرکت می کند و هدف ها را می خورد.

توپ با برخورد با دیواره ها و یا شیئ متحرک کف صفحه انعکاس پیدا می کند . و در جهت مخالف تغییر مسیر می دهد.

سورس کد این  برنامه را می توانید در پایین صفحه دانلود کنید.

نحوه کار برنامه :

برنامه ابتدا هدف ها را توسط دو حلقه به صورت جدول مانند ایجاد می کند. سپس با کلیک کاربر توپ حرکت می کند و هدف ها را می خورد . توپ در هنگام حرکت با استفاده از دو متغیر تغییر جهت ، یکی در جهت افقی و یکی در جهت عمودی حرکت می کند و این متغیرها می توانند مقدار مثبت یا منفی به خود بگیرند. 

هنگامی که مختصات توپ با هدفی برابر می شود هدف محو  می شود و امتیاز افزایش می یابد.
 

این هم کد برنامه :

 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Threading;
namespace game_1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }
        bool startgame = false;
        int score = 1000,balls=0;
        private void panel1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (!startgame)
            {
                createfoods();
                startgame = true;
                timer1.Enabled = true;
                label3.Visible = false;
            }
            ball.Location = new Point(216, 182);
            speedx = 0; speedy = 10;
            ballmove.Enabled = true;
        }
        int speedx=0,speedy = 8;
        PictureBox[] food = new PictureBox[30];
        int X = 25, Y = 5;
        private void createfoods()
        {
            int counter=0;
            for (int i = 0; i < 5; i++)
            {
                for (int j = 0; j < 6; j++)
                {
                    food[counter] = new PictureBox();
                    food[counter].Size = new Size(15, 15);
                    food[counter].Location = new Point(X, Y);
                    food[counter].Parent = panel1;
                    food[counter].Tag = counter;
                    food[counter].BackgroundImage = pfood.Image;
                    food[counter].BackgroundImageLayout = pfood.BackgroundImageLayout;
                    //food[counter].Click += new EventHandler(Btn_Click);// به رویداد کلیک همه دکمه ها این تابع اضافه میشه:Btn_Click
                    counter++;
                    X += 78;
                    Application.DoEvents();
                    Thread.Sleep(40);
                }
                X = 25;
                Y += 40;
            }
        
        }
  

        private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            if (!gmove.Enabled)
            {
                if (e.KeyValue == 39)
                {
                    speedg = 1;
                }
                else if (e.KeyValue == 37)
                {
                    speedg = -1;
                }
                gmove.Enabled = true;
            }
        }
        private void Form1_KeyUp(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            gmove.Enabled = false;
        }
        int speedg = 0;
        private void gmove_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            if (speedg < 0 && speedg >-10) speedg--;
            else if (speedg > 0 && speedg <10) speedg++;
              if(ground.Location.X>0  && ground.Location.X <360)
                  ground.Location = new Point(ground.Location.X +speedg, ground.Location.Y);
          if(ground.Location.X>=360)
              ground.Location = new Point(359, ground.Location.Y);
          if (ground.Location.X <=0)
              ground.Location = new Point(1, ground.Location.Y);
        }
        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
          //  createfoods();
        }
        private void timer1_Tick_1(object sender, EventArgs e)
        {
            score--;
            label2.Text = "امتیاز : " + score.ToString();
        }
        private void ballmove_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            ball.Location = new Point(ball.Location.X + speedx, ball.Location.Y + speedy);
            Application.DoEvents();
            //check foods--------------------------
            int fx1 = 0, fx2 = 0, fy1 = 0,fy2 = 0;
            for (int i = 0; i < 30; i++)
            {
                fx1 = food[i].Location.X;
                fx2 = food[i].Location.X + ball.Size.Width;
                fy1 = food[i].Location.Y;
                fy2 = food[i].Location.Y + ball.Size.Height;
                if (food[i].Visible)
                {
                    if ((fx1 >= ball.Location.X && fx1 <= ball.Location.X + ball.Size.Width) || (fx2 >= ball.Location.X && fx2 <= ball.Location.X + ball.Size.Width))
                    {
                        if ((fy1 >= ball.Location.Y && fy1 <= ball.Location.Y + ball.Size.Height) || (fy2 >= ball.Location.Y && fy2 <= ball.Location.Y + ball.Size.Height))
                        {
                            food[i].Visible = false;
                            balls++;
                            label1.Text = "توپ : " + balls.ToString();
                            if (balls == 30)
                            {
                                ballmove.Enabled = false;
                                timer1.Enabled = false;
                            }
                            speedy *= -1;
                        }
                    }
                }
            }

            //check around-------------------------
            if (ball.Location.Y + ball.Size.Height == ground.Location.Y)
            {
                int ball_loc = ball.Location.X + ball.Size.Width / 2;
                int ball_loc1 = ball.Location.X + 1;
                int ball_loc2 = ball.Location.X + ball.Size.Width - 1;
                int ground_loc = ground.Location.X + ground.Size.Width;
                if ((ball_loc1 >= ground.Location.X && ball_loc1 <= ground_loc) || (ball_loc2 >= ground.Location.X && ball_loc2 <= ground_loc))
                {
                    speedy *= -1;
                    ground_loc = ground.Location.X + ground.Size.Width / 2;
                    if (ball_loc > ground_loc + ground.Size.Width / 4)
                        speedx = 4;
                    else if (ball_loc > ground_loc + 2)
                        speedx = 2;
                    else if (ball_loc < ground_loc - ground.Size.Width / 4)
                        speedx = -4;
                    else if (ball_loc < ground_loc - 2)
                        speedx = -2;
                    else
                        speedx = 0;
                }
                else
                {
                    for (int i = 0; i < 6; i++)
                    {
                        ball.Location = new Point(ball.Location.X + speedx, ball.Location.Y + speedy);
                    }
                    ballmove.Enabled = false;
                }
            }
            if (ball.Location.Y <= 0)
                speedy *= -1;
            if (ball.Location.X <= 0)
                speedx *= -1;
            if (ball.Location.X >= 425)
                speedx *= -1;
        }
        private void label3_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            panel1_Click(sender, e);
        }

        private void label4_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            System.Diagnostics.Process.Start("http://www.sourcecodes.ir");
        }
 
 
 
    }
}
 

هم اکنون می توانید سورس این پروژه را به صورت رایگان دانلود کنید

حجم فایل :849 KB



لینک های دانلود

رایگان دانلود کنید رمز فایل : www.sourcecodes.ir












2
نظرات
  • user avatar جواد:
    ۱۰:۰۴:۱۸ __ ۱۳۹۳/۰۴/۰۴

    خیلی عالی بود ، ممنون از سایت خوبتون

  • user avatar Reza:
    ۲۲:۱۷:۲۵ __ ۱۳۹۴/۰۹/۲۰

    لطفا لینک دانلود را بررسی کنید.با تشکر.

    مدیریت سایت :
    سلام ، بررسی انجام شد ، مشکلی یافت نشد ، با تشکر.

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


advertise
دانلود سورس بازی در c#دانلود سورس بازی تتریسسورس کد سی شارپ برای بازی تتریسنحوه پیاده سازی بازی تتریس در سی شارپبازی tetris در c#بازی تتریس در سی شارپدانلود سورس کد بازی تتریس در سی شارپدانلود انواع بازی در سی شارپتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

سفارش پروژه در سورس کد

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php